Gå til innhold

Som tiden flyyyyr!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare ei uke igjen her på andre trimester. Sykt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Vi er i samme uke.

Skrevet

Var på kontroll idag også, og symfysen er SPOT ON kurva og vekta er bare tre pluss i forhold til uke 12. Flotte greier altså ;)

Skrevet

Hum, kan ikke si at jeg er like heldig der ;) Noen flere kg har det blitt. Ligger øverst på det mørke på kurven...Men har bare målt en gang og det var hos en vikarlege, så må se hva det blir neste gang....

Hvordan går det i jobb foresten?

Har fått vikaroppdrag i to uker framover nå, det er en lettelse. Leverte jo sykemld til nav for august den 2. august, men har ikke fått søknad behandlet enda :(

Litt lenge å vente til lønn i oktober :(

Skrevet

Æsj, ja! Det er lenge å vente! Det går veldig greit i jobb hittil. Litt slitsomt med alt å sette seg inn i, og jeg bruker litt lengre tid på å "ta meg inn" igjen kjenner jeg, men alt i alt går det veldig fint.

Det har ikke blitt noe lønn her enda heller, men heldigvis hadde jeg feriepenger og alt spart opp, så jeg har levd på de nå i august, så blir det dobbel lønn i september istedet.

Selv om jeg trives godt på jobb og alt, så er det nesten sånn at jeg "håper" at jeg får vondt i rygg eller bekken så jeg kan bli sykemeldt før kontrakta mi går ut. Sånn at sykemeldingsstyret går litt lettere og via arbeidsgiver, framfor kun gjennom NAV. Da går det vel litt enklere. Men jeg skal jo ikke håpe på det egentlig *bank i bordet*..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...