blid frøken :) Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Noen gode forslag til gode dresser å bruke nå i starten som kan kjøpes på nettet? Tenker ikke så mye på i vogna, men hvis man skal være litt ute. Holder det med fleece eller bør den være tykkere? Hva med hette? Føler alle dressene jeg finner på nettet har hette, men føler denne bare blir i veien nå i starten. Alle forslag blir tatt imot med takk
Tuddeli Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Jeg brukte en litt tykk fleecedress fra H&M til min lille i fjor høst. De du kan brette over hender og føtter er geniale til de aller minste. Den jeg hadde kunne hetten tas av på tror jeg. Du kan jo regulere litt hvor varm den er ut fra hva du tar på under. Ull kontra bomull f.eks. Utover vinteren ble fleecen byttet ut med en skikkelig bobledress fra Reima.
blid frøken :) Skrevet 26. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2010 Har sjekka på h&m. lindex, cubus og kappahl, men føler ikke de har noen dresser. Noen gode nettsider? Har sjekka linusoglotta.
3 søte jenter♥ Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Det jeg fant ut med mine to første barn er at de tjukke dressene i minste størrelse ikke blir brukt! Når babyen er helt liten og man skal ut, så er den enten pakket godt ned i vognen eller i bilstolen. Da blir de tjukke dressene for store inni en varm pose/dyne. Jeg hadde også en pose til bilstolen.I vertall jeg hadde omtrent aldri babyene ute i starten uten at de var nedi vognen eller bilstolen. De er født i oktober og november. Jeg kjøpte fin varm dress til begge mine jenter (stor aldersforskjell, så jeg hadde glemt dette fra nr 1 til nr 2 , men tror omtrent ikke de var på i det hele tatt.
scoobydo Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Vi har ulldress i str 60 fra janus fra forrige gang...også har vi arva en reima fleecedress og en ulldress fra joha. Ville heller ikkje kjøpte tjukke bobledressa, det blir som oftest ikkje brukt. Dei ligg som oftest i vogna, og skulle man ha dei opp i bæresele er det lettare og tulle et teppe rundt dei igjen.
nr2 på vei :) Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Jeg har kjøpt en ulldress fra Tom og Trine på sparkjøp. Denne er uten hette, og virker veldig myk og varm http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_21/PID-290684(SparBase).aspx
Flea Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 Jeg får også barn i september og kjøpte denne dressen fra Stillongs i str 62. Det er ull og fleece mix. Jeg har ikke dress i noe mindre. Tenker at dyne og tepper blir nok i starten. http://www.flust.no/baby-og-smaabarn/babyklaer/stillongs-teddy-ullfleece-dress/ (Flust.no har mer klær fra Stillongs i alle størrelser, de selger også Avent brystpumpe til 999 .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå