Gå til innhold

Shit! 25% vekstavvik!!! 3700 gram 37+1... Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal dette gå? Tror ikke det er feil heller, stemmer med målingen i uke 34....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk så mye på det! Vi ble skikkelig skremt av at tulla hadde vekstavik og et veldig lite hode i forhold til kropp... de tre siste mnd ble litt ødelagt pga dette.. pga bekymring osv. Så kommer hun ut.. er 3180 g stor, 49 lang og 34,5 cm rundt hodet. Perfekte proposisjoner og perfekt lita tulle! Ikke bekymre deg før babyen er ute du.. alt er høyst sannsynlig helt perfekt:)

Skrevet

Blir det samme som hos meg sist det...Jenta mi hadde vekstavvis på 23% på akkurat samme tid og hun var 4200 da hun kom til verden 5 dager før tiden...Og det er jo ikke sååå stort!:)

Skrevet

Jeg fikk +25% på ul i dag. uke 28+4.

Estimert fødselsvekt ved termin på 4.000g.

Storebror kom ut 10 dager over termin med 4.320g..

Så anntar at det blir noe det samme nå som da.

Skrevet

Vælkommen i klubben! i uke 36 var klumpen 3800g, og er estimert til 4500. Men jeg jeg lukker ørene for det, og håper dem tar veeeldig feil. (=

Skrevet

Jeg venter en som er +20%, de sier han vil vøre ca 4000g til termin. Er 37+2 nå :)

Skrevet

Hvordan har dere fått estimert alt dette?

Jeg er 35+2 og ingen har sagt noe som helst om hvor stor vesla er?

Skrevet

Her så måler de det på ultralyd. Har kontroll på sykehuset annenhver uke, pga svangerskapsdiabetes.

Skrevet

Fikk du vite ca gram på babyen? Jeg var på ul i uke 29+2 og fikk vite at hun ligger litt over gjennomsnittet, men jm sa ingenting om %vekstavvik. Vesla var da ca 1500g!! Det blir vel 100g mer enn gjennomsnittet.

Skrevet

Da jeg var på 3D UL i uke 27, var gullet nesten 1300 g! Er det stort? :P Fikk aldri noe beskjed på om den var stor eller liten for "alderen" i magen. Ligger høyt på symfysemålet, men innenfor normalen.. Har det noe å si?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...