Lykkeligmamma:) Skrevet 26. august 2010 #1 Del Skrevet 26. august 2010 Etter 7 år med smertehelvete, og blødninger fra navlen fant de endelig ut hva dette kom av. De trodde hele tiden at dette var en infeksjon i nalven, etter piercinghull. Tok forresten ut ringen for 7 år siden da smertene startet. Men likvel, var legene sikre på dette. Ble sendt hit og dit, og de opererte vekk det betente i navlen, og tok alle mulige undersøkelser, uten at jeg ble bedre. Men så, etter mamma undersøkte litt på nett nevnte jeg endometriose for fastlegen min. Ble etter noen mnd innkalt til Ullevål, hvor de tok celleprøve og de fant ut at mamma hadde riktig!!! 7 år etter det heleb startet!! SIden navlen min var veldig preget, og endoen antakelig satt bak der, ble det nøye planlegging av operasjon og lapraskopi som ble gjennomført i Des 09. De fjernet en appelsin stor endocycste fra bukveggen min. Fikk derimot beskjed om at det var to flekker med endo de ikke fjernet, siden de ikke kom til. Ingen endo på eggstokker, livmor eller noe annet. Men de fjernet også navlen min. Som selv grodde etter lang tid. Men er det stor sjangse for at dette kommer raskt tilbake? Å kan sette seg i navlen, der de gikk inn? Altså i arr? Vil gjerne høre om andres erfaringer? Ble uvventet gravid tre uker etter lapraskopi, og veldig glad for dette. Hører om mange som blir raskt gravide. Men skal så sies at jeg mistet i MA i Mars i Uke 8:( Nå virker det ikke som jeg blir gravid igjen. Grunnet de fant ut at jeg har to skt livmor, kunne jeg ikke prøve bnli gravid de to første mnd etter MAen. Måtte vente på MR, for å se om jeg da hadde delt livmor, eller to. Kanskje dette ødela mye for meg? At det da gikk for lang tid? Gravidhormoner sitter jo lenge i, Å mange blir raskt gravide igjen. Så redd for at endoen er tilbake. Sliter mye med korsryggsmerter, og menssmerter gjennom hele syklusen. Åhh.. jeg vil ikke dette skal ødlegge livet mitt, nok en gang Livet er til tider urettferdig syns jeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142246283-tilbakevendt-endo-%C3%A5hh-litt-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå