Gå til innhold

Noen andre som er veldig ømme i skambeinet ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kommer det av mon tro? Jeg er 36+4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har det veldig mye i perioder, og det kommer av bekkenløsningen. Hvis det gjør veldig vondt når du feks skal ut av sengen, er det godt mulig at det er bekkenløsning du har fått nå på slutten.

Skrevet

signerer på den :)

Skrevet

Aha.. Ja for jeg merker det kan være veldig vondt og gå til tider! Må liksom "vagge" meg bortover gulvet,hehe..

Skrevet

Signerer denne...

Skrevet

Jepp!

Det verste er å snu seg fra den ene siden til den andre om natta, og å komme opp om morran. Er 37+2.

Skrevet

Jepp, kjempevondt til tider, ganske svak smerte andre dager.. rart.. men i det siste verre enn noensinne! Jeg fikk dette i uke 14 (ja, det er helt sant!) men har liksom ikke vært så ille at jeg har følt meg handicappet til nå. I dag valgte jeg derimot å kjøre til skolen i stedet for å gå pga smerten..

Skrevet

Signerer denne.. Fy så vondt det er å komme seg ut av senga og snu seg rundt!

Skrevet

Ja!! Og det er kjempevondt! Jeg har vært så fornøyd med å slippe unna bekkenløsning, men nå de siste ukene har altså dette kommet, og jeg ser at det kan være tegn på bekkenløsning...

Er i uke 31 og dette herket gjør nå at hvis jeg vil ut og gå en liten tur (vi snakker 500 meter max), må jeg belage meg på å være nesten sengeliggende resten av dagen. Blæh.

Skrevet

Jupp, det er nok bekkenet!

Helt grusomt å snu seg i senga og stå opp om morgenen.

Krysser fingrene for at det forsvinner rett etter fødselen!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...