Gå til innhold

Sko i vinter til dem som ikke kan gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et innlegg ute på anonym, men spør her også jeg...

Kjøper dere sko til babyene deres som ikke kan gå i vinter? Fikk tips om slike skoposer "stonz" på anonymforumet, men har dere noen andre forslag?

Vinterdressen er allerede kjøpt, men må jo ha ett eller annet på beina sine også :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du kjøpt vinterdress?

Jeg er og interessert i vintersko til den lille :)

Skrevet

Jeg er usikker på om jeg kommer til å kjøpe skoposer eller vintersko. Jeg tenker jeg venter litt å ser. jenta mi kommer nok til å sitte mest i vogna ute ennå og da skal jeg ha pose så hun trenger ikke sko da.

Når hun begynne å krabbe kommer jeg nok til å kjøpe vintersko rett og slett fordi jeg synes de sitter bedre.

Skrevet

Mine foreldre kjøpte en til meg når de var nede på ullared i sommer. Den er veldig fin og virker tykk og varm. Fant ut at jeg ikke trenger noe av slitesterk kvalitet nå i vinter. Neste år blir det nok reima eller noe slikt.

Jeg tenker at til vinteren så kommer hun uansett til å kunne krabbe og på slutten av vinteren kan hun til og med kanskje gå! Tenkte også jeg skulle kjøpe sklibrett jeg da istedet for å bare trille i vognen! Jeg får bare ikke bestemt meg for hva jeg skal ha på beina hennes!

Skrevet

Siden de ikke skal ha sko på beina før de kan gå selv, så brukte vi stonz på storebror..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...