Gå til innhold

Vondt i ryggen..Noen flere som har det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er ikke noe særlig godt akkurat.. Får håpe det kanskje blir litt bedre :) Jeg har også hatt litt vondt i den ene hofta med ilinger nedover på den ene siden, dette tok seg veldig opp i mitt første svangerskap og jeg klarte faktisk ikke å er gå på en stund.. Men men.. Alle disse plagene er jo for noe godt :)

Jeg har vondt i ryggen (over hoftekammen), og heldigvis har ikke dette noe med bekkenet å gjøre. Hadde vondt allerede fra uke 5, og ble 50% sykemeldt fra uke 7 sist. Nå er jeg et sted mellom 7 og 9 ( ikke fått tilbake mens etter spiral, og vet derfor ikke syklusen... ) og og har vært 50% sykmeldt i 2 uker. Dette for å gå. Ryggen blir værre når jeg sitter eller står over lengere tid. Så heldigvis har jeg en hund så jeg må ut =)

Dersom dere har mulighet til å melde dere på vannaerobik der dere bor, er det kjempebra for bekkenløsning og vonde hofter/ rygger! God bedring til dere! Smertene mine forsvinner ihvertfall med en gang barnet er født, så bra jeg har noe mer å se fram til... =)

jeg har!

takk gud for at jeg ikke er alene.

utrolig vondt altså...er 10+4 i dag da, men har hatt vondt ei stund..

merker det ekstra godt når jeg legger meg å slapper av...auuu

Annonse

Ja. må opp å gå hver natt for å få sove igjen.. Har vel egentlig store porblemer med å få sover på grunn av ryggen. Har ikke problemer på dagtid når jeg er oppe å går litt, men om natten er det helt forferdelig...

Krysser det jeg har for at det går over om en stund. Er jo bare 5+2 i dag. Sist hadde jeg ikke problemer på slutten, kanskje fordi jeg fikk en bedre holdning med struttende mage ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...