Gå til innhold

Vondt i ryggen..Noen flere som har det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 11+1 nå og har så sinnsykt vondt i korsryggen. Har strålinger nedover lårene også. Hadde bekkenløsning med nr to også men dette er veldig tidlig og såpass vondt allerede... Noen andre som har det slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det fra uke 15 og utover i mitt første svangerskap. Nå derimot har jeg merket det allerede men det kan være noe forbigående. Er forresten 4+6

Skrevet

Jeg merket det også litt i uke 4 allerede men er nå blitt skikkelig ille. Klarer ikke å sitte ordentlig på do engang. Håper det bedrer seg snart for hadde nok med kvalmen nå...

Skrevet

Ja det er ikke noe særlig godt akkurat.. Får håpe det kanskje blir litt bedre :) Jeg har også hatt litt vondt i den ene hofta med ilinger nedover på den ene siden, dette tok seg veldig opp i mitt første svangerskap og jeg klarte faktisk ikke å er gå på en stund.. Men men.. Alle disse plagene er jo for noe godt :)

Skrevet

Jeg har vondt i ryggen (over hoftekammen), og heldigvis har ikke dette noe med bekkenet å gjøre. Hadde vondt allerede fra uke 5, og ble 50% sykemeldt fra uke 7 sist. Nå er jeg et sted mellom 7 og 9 ( ikke fått tilbake mens etter spiral, og vet derfor ikke syklusen... ) og og har vært 50% sykmeldt i 2 uker. Dette for å gå. Ryggen blir værre når jeg sitter eller står over lengere tid. Så heldigvis har jeg en hund så jeg må ut =)

Dersom dere har mulighet til å melde dere på vannaerobik der dere bor, er det kjempebra for bekkenløsning og vonde hofter/ rygger! God bedring til dere! Smertene mine forsvinner ihvertfall med en gang barnet er født, så bra jeg har noe mer å se fram til... =)

Skrevet

jeg har!

takk gud for at jeg ikke er alene.

utrolig vondt altså...er 10+4 i dag da, men har hatt vondt ei stund..

merker det ekstra godt når jeg legger meg å slapper av...auuu

Skrevet

Ja. må opp å gå hver natt for å få sove igjen.. Har vel egentlig store porblemer med å få sover på grunn av ryggen. Har ikke problemer på dagtid når jeg er oppe å går litt, men om natten er det helt forferdelig...

Krysser det jeg har for at det går over om en stund. Er jo bare 5+2 i dag. Sist hadde jeg ikke problemer på slutten, kanskje fordi jeg fikk en bedre holdning med struttende mage ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...