Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #1 Del Skrevet 26. august 2010 vet ikke helt hva jeg skal skrive, hvordan få satt ord på disse tankene mine...har lest litt her, og skjønner at det er mange som meg som har tanker man helst ikke vil tenke.. jeg er så redd for å miste mannen min, at han skal bli lei av den hormonelle konen som er trøtt, blir fort sur og som helst ikke vil ha sex. Plutselig gikk det liksom opp for meg, at det jo no han bare kan gjøre.... ser jo at han er sliten av meg til tider, men han er alltid så tolmodig og forståelsefull. Han snakker sjelden om følelsene sine, og når jeg spør han så sier han at jeg er den eneste og at han har det bra. Men kan man si noe annet til sin kone som venter hans barn nr to? Er så redd for at han bare er sammen med meg for nå er det for sent? jeg klarer ikke å se noe positivt med meg selv lengre, skjønner ikke grunnen for at han skal ha det bra med meg, jeg som er som jeg er. vet ikke om jeg kan stole på det han sier..... for tre år siden vet jeg at han syns forholdet vårt var litt slitsomt, og jeg oppdaget at han sendte meldinger til en gammel kjæreste. han mente ikke noe med det sa han, og det er jo lenge siden, men det er fryktelig vondt å tenke på...at han kanskje tenker at det var bedre hos den tidligere kjæresten.... jeg tør ikke å spørre han mer om hvordan han har det heller, blir for masete og så er jeg redd for hva svaret blir om jeg maser nok....jeg ser ingen tegn, men er redd for hva han egentlig tenker.... jeg kan ligge lenge om natta å gråte, tenke på at han vil dra, og at dattera vår og vår nye baby må reise mellom foreldrene sine.... jeg blir alene og enda mer deprimert, osv osv.... vi har vert sammen i 5 år nå vi har det fint, men det er så vanskelig å være blid og full av energi når jeg gravid...og så føler jeg meg feit er det noen som har noen ord til meg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142245827-er-s%C3%A5-redd-for-%C3%A5-miste-dem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå