Venter tvillinger Januar13 Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Vet at kål det er FY FY.. Men kålrotstappe så er kålen kokt.. Men det har kanskje ikke noe og si??
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Vil tro det gir samme effekt?! Kål er kål tenker jeg da`?!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 26. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2010 Er det jeg tenker og L
Askepott med prinsesse<3 Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Vil bare si at jeg anbefaler deg å prøve å spise det for å se om babyen din reagerer på det, her har ikke babyen reagert på noen ting annet enn agurk som jo strengt tatt er nesten bare vann?!?!? men kål er vel kål...
lioness* Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Har spist både vanlig kål, kålrot, broccoli og det meste annet i ammeperioden uten noe trøbbel... prøvd deg fram, det er ikke sikkert det skaper problemer.
Vimse + gullene Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 test det ut! Lillegull reagerer ikke på moderate mengder kålrot/kålrotstappe, stekt løk osv. Derimot var rå rødløk ikke så poppis. Test det ut
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 26. august 2010 #7 Skrevet 26. august 2010 W: Siden A.L reagerer på så mye tror jeg kanskje jeg ville vært litt forsiktig med det?! Men det er jo sikkert bare å prøve ut, finner fort ut om A.L tåler det eller ikke;)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 26. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2010 en liiiten dært går nok bra. L: tror har funnet hvorfor hu har vondt i magen nå se om noen dager om det er det jeg tror
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå