Gå til innhold

Æsj, altfor utålmodig :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde el sist onsd, eller torsdag.

Altså fikk maks på fertilitetsmonitoren onsd og torsd, tror jeg d var..

Fullt utslag på el testen på onsd, og samme torsd morgen.. så el var vel torsdag.. på dag 15!

Hadde sex mandag og onsdag..ikke altfor iherdig, men...har likevel et håp:)

Nå har jeg altså bestilt meg grav tester på nettet, som skal gi utslag ved hcg nivå på 10 og oppover. Åjoda, idag måtte jeg jo ta en test.

Er vel på 23, og det er sikkert altfooor tidlig. Men hcg på 10, d er jo ingenting.. meen, egget fester seg jo ikke før 5-8 dager etter el, å så deretter kan det kanskje ta en dag eller to før de sender ut hormoner? Slik at hcg stiger?

Fælt å være så rastløs..

Ikke særlig med symptomer denne mnd, i motsetninger til andre ganger hvor jeg har hatt en hel del av de, og ikke vært gravid.

Har korsryggsermter, og litt hovne bryst, men det er jo vanlig uka før ikm. Merket litt hjertebank i går kveld men kun ved et tilfelle, og svimmel en gang når jeg reise meg.. haha, d er jo ikke noe :P

Eller har jeg litt eggstokksmerter, og stikninger/murringer.. men ikke så mye som vanlig av dette heller.. men kan jo komme nærmere ikm.

En ting er sikkert.. nå er d ikke mer alko, eller festrøyk her.. samme med typen får kutte ned på alko.. nå vil jeg/vi at en spire skal sitte snart..!

Så er d innjkøp av selen og sink til sambo! :P

Er 5mnd siden MA, men kun 3pp.

Redd denne endoen skal komme tilbake, eller forhindre spire her og :( D er noe dritt .. men må ikke gi opp! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg så godt! Ligner kjempemye på min situasjon. Hadde SA for fem måneder siden, og dette er 4pp, tror jeg. Og går og kjenner etter symptomer og vet ikke om jeg skal klare å vente med å teste meg. Har IKM tirsdag 31/8. Hver måned nå har jeg trodd at jeg var gravid, men det har altså vært helt feil. Denne gangen også klarer jeg liksom ikke la være å ha en følelse av at jeg er gravid, men plutselig kommer vel mensen på tirsdag.

Jeg har litt stikkinger i livmoren og har annerledes avføring.. Brukte EL-tester som slo ut for fullt, og holdt på som kaniner rundt det tidspunktet. Har tempet og sett at jeg har hatt eggløsning. Sjekket ikke det med eggløsning så nøye de andre gangene, så nå har jeg liksom mer tro på det. Men det er jo bare noe tull, for jeg blir jo ikke mer fruktbar av at jeg sjekker det.

Men vi får bare smøre oss med tålmodighet og trøste oss med at vi er flere som er i samme situasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...