likss *på overtid* Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Vi har ikke plass til en standard sprinkelseng på vårt soverom, er det noen som vet om noe smalere enn 60 cm? Vi har bedside crib til de første månedene, tenker mest på når baby begynner å bli mer mobil
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Vi har slitt med samme problem, helt til sambo fant hittil ukjent mark inne på soverommet hehe...tenkte en stund på å få bygget en seng faktisk...f.eks. fengsler eller arbeidsprogrammer rundt omkring kan kanskje väre til hjelp. Ikea skulle visst ha en seng som var littegranne mindre, men jeg finner den ikke på ikea.no...lykke til i jakten i alle fall!
Voyeur Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Skulle til å foreslå bedsidecrib, men ser at den har du allerede. Tror (skal ikke påstå dette 100%) at sprinkelsengene fra 70 tallet er smalere enn dagens, kan jo være noe å sjekke ut. (Hadde ei venninne som hadde sin gamle sprinkelseng til gutten sin, og mener den var mye mindre enn dagens sprinkelsenger, men kan være jeg husker feil.)
Mrs Preggie Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Vi har en drøyt 20 år gammel sprinkelseng, like fin som da. Den er 50x120. Bruker 60-madrass likevel. Går helt fint! Kanskje du kan få tak i en slik seng på finn eller på loppemarked hvis den størrelsen passer bedre?!
likss *på overtid* Skrevet 27. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2010 Det tror jeg jammen at jeg må holde utkikk etter.. For det hadde vært en kjempefin størrelse! Nå er det heldigvis endel måneder til vi må ha den i hus, så kanskje det dukker opp noe innen da! Eventuelt om noen kan bygge seng på oppdrag.. Takk for gode tips
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Hrmf, vi skal bruke min gamle, så den er närmere 27 år, men den har samme mål som i dag....vi kunne også hatt bruk for en litt smalere en!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 28. august 2010 #7 Skrevet 28. august 2010 jeg har en seng i 55*115 hvis noen er intr.. vi trenger den ikke..
likss *på overtid* Skrevet 28. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2010 Er det fra ytterkant til ytterkant? Holder du til langt unna Oslo eller? Dette hørtes interessant ut
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 28. august 2010 #9 Skrevet 28. august 2010 hmm, tviler, dette er vel madrassmål tror jeg... sengen er desverre i stavanger.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå