mor_til_2_skjønne_gutter Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Jeg var på sykehuset en tur på tirsdag, trodde vannet hadde gått. de tok tester og var ganske sikkre på at her var det vannet som hadd gått.! Men så ombestemte de seg etter noen flere tester.! Nå sitter jeg med følelsen av å få mindre og mindre forstervann.. men de mener det ikke er noe hull noen plass. Men nå begyner det å gjøre vondt når baby`n rører på seg, kan det ha noe med at det begyner å bli "tørt" der inne? noen som vet?
2 boys & now pink Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Tok de ultralyd? Jeg ville reist opp igjen snarest og bedt om ny ultralyd for å se om det er forskjell. En venninne jeg bodde med mente vannet lakk litt og litt... De nektet på det, men siden hun maste sånn satte de henne opp på kontroll til uken etter. Da hun kom tilbake uken etter hadde hun nesten ikke fostervann igjen, og ble satt igang der og da! Stol på magefølelsen!!! Krev oppfølging!
mor_til_2_skjønne_gutter Skrevet 26. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2010 fikk ul da og var inne en tur igjen i går for ny.! da fant de en liten baby, vekstavvik på 26% på buken.! så fikk ny time igjen på mandag.! Er det for lenge å vente? Er så redd det skal være vannet som har gått å at det går en infeksjon opp.. første kom VELDIG syk pga av det.!
mor_til_2_skjønne_gutter Skrevet 26. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2010 noen som vet hva testene de tar for å skjekke vannavgang heter?
MissVaiper Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Har prøvd å lese meg litt opp på dette, så ta det med en klype salt. Dette er hva jeg kom fram til: 1. PROM-test: en immunologisk hurtigtest som gir en pålitelig påvisning av for tidlig ruptur av fosterhinnen ved å påvise fostervann i vagina/cervix. 2. Arboriseringstest: tester slimet i cervix.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå