Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger litt hjelp til å velge vognpose..... Det er jo en hel jungel der ute jo :)

Saken er den at jenta vår er snart 7 mnd og kommer straks til å gå over til sportsdelen av vogna. Har en Emmaljunga combi og jeg aner rett og slett ikke hvilken pose som passer, noen som kan hjelpe meg??

Har litt lyst på den Odenwalder lammy xl men tipper den blir for stor og klumpete....??

Veldig takknemmelig for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv i butikken hvis du har mulighet. jeg strever også litt med å finne en vognpose. Jeg vil jo ha en som holder varmen, men som samtidig ikke smelter ungen:-)

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Jeg har ikke erfaing, men jeg har blitt anbefalt Igloo Troller og kommer til å gå for den. Jeg vurderte den tradisjonelle voksiposen lenge, men fant ut at det er enklest med glidelås, så slipper mannfolket her i huset å kave sånn.. ;-) Jeg har Simo kom vogn. Posen har en forlengbar del, så den vokser med barnet.

http://www.klikk.no/foreldre/article400018.ece

Skrevet

Vi har ikke igloo troller, men voksi urban å det er samme posen med ett annet merke.

Super pose som regulerer temperaturen så bra, at storebror har ligget ute i den i både 10 minus og 10 pluss :) Med litt forskjellig bekledning da :P

Vi har emmaljunga duo edge, å posen passer perfekt i sportsdelen der :D

Skrevet

Jeg har også en Emmaljunga Duo. Har fått lånt en "gammel" lammeskinnspose som er helt ideell. Ull virker jo varmeregulerende så hun "smelter" ikke og holder seg varm og god.

Skrevet

Fant ut at jeg har Nøstebarn sin skinnpose. Passer fint i både bag og sportsdel.

Skrevet

Hei og takk for svar!

Vanlig voksipose har jeg og den er upraktisk synes jeg så det blir en barnehagepose etterhvert... Alt for mye styr med disse trådene synes jeg....

Hadde skinnpose når hun var mindre men det blir for trangt nå, vesla er ikke akkurat liten!!!!

Flere som har gode anbefalinger?? :) Mottas med stooor takk!

Skrevet

Jeg har ganske mange ulike poser. Jeg har en lammeskinspose som jeg ikke kan snurpe inn rundt ansiktet, denne er jeg ikke så veldig fornøyd med.

Så har jeg en one tree hill tynn vår og høst pose den er bra.

Som vinter pose har jeg easy grow dunpose, denne er helt super!

Skrevet

Kikk på EasyGrow! Veldig fin dunpose. Den er jeg kjempe fornøyd med. Ikke så stor og uhåndterlig som Voksi sine synes jeg. Kommer med forlengerledd slik at posen kan bli opp til 140 cm, dermed brukes i mange år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...