Gå til innhold

føler meg litt alene til tider...

Anbefalte innlegg

med tanke på nærhet. Min sambo er med på allt av ul og jormor, men når det kommer til kontakt med baby så er det null. Han kjenner ikke på magen, eller noe sånt, er vårt første barn sammen og ingen har fra før heller. Skulle bare ønske han kunne prøve og ta litt kontakt, men men. er vel bare sånn det er....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142245145-f%C3%B8ler-meg-litt-alene-til-tider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du skulle prøvd å snakke med han om det? =) Min kjære er ikke så ALT for intr han heller. Eller. Han gleder seg til å bli pappa, men han er ikke den typen som snakker til magen eller noe slikt. Stryker litt på den av og til, men det er heller skjelden. Har du begynt å merke sparkene på utsiden nå da? Kan jo hende han blir mer intr. når han kjenner livstegn der innefra. (:

Litt det samme her også. Har ikke kjent liv ennå, og når babyen begynner å sparke håper jeg han viser mer interesse. Det er hans 3 og mitt første barn så han har vært igjennom det noen ganger før.. Han sier han gleder seg og jeg tror det, men jeg har lyst til å prate om det mye mer enn vi gjør...

Kjenner ikke liv enda utenpå, men er ikke lenge til nå tror jeg. Ja han er flink med allt annet enn det og ta kontakt. Styrer og sjekker på nett etter det sikreste av utstyr til babyen osv. Så han gleder seg, og er spent osv, men veldig redd for at det skal være no galt med babyen (sev om vi etter 7 ul ikke har funnet no galt). Men ja, kansje det blir bedre når han også kan kjenne liv, har sikkert no med at han er litt redd for at d er no galt også, kommer seg vell etter hvert. :)

Har snakka med han om det, men får ikke no sæli svar. Tror ikke han vet helt hvordan han skal ta kontakt. Så da venter jeg til vi kjenner utenpå, så får jeg hjelpe han fram

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...