Gå til innhold

Steinkjer? =)

Alice__ Prinsen kom 12.01-11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen i fra steinkjer her, som er intr. i treff? =) Ser det er mye stjørdalinger her inne, men er det noen fra Steinkjer og omegn? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor på sparbu! 18+ 2 i dag. (:

Skrevet

Jeg bor også på Steinkjer. Er vel 17 uker og noe. Vi kan da få til ett treff en ettermiddag?!?

Skrevet

Ja, det må vi vel få til! Bare å komme med forslag til tid og sted. Er ikke så godt kjent her, da jeg er fra Trondheim selv. (: flytta nettopp hit (:

Skrevet

Er ikke så godt kjent jeg heller. Er og nettopp tilflyttet. Så hadde vært trivelig å møte andre gravide :)

Skrevet

Jepp! (: Vi må få til ett treff en dag. (:

Skrevet

Uke 25 her, flyttet til Steinkjer i fjor høst, men litt kjent blitt :)

Blir helt klart med på et treff :) Jordbærpikene på senteret eller Dinas Rom på Forum, kanskje Madam Brix er aktuelle steder?

Skrevet

Er åpen for alle forslag! Vet liksom bare av jordbærpikene og coop cafeèn jeg. :P

Skrevet

Brix'n er nok litt mer skjermet, i og med at den ikke ligger på senteret. Også har de nydelig kaffe :):):) Kjekt å kunne treffe flere gravide fra samme sted. Blir litt lenge til barselgruppene begynner liksom... :)

Skrevet

Sant det!! Når har du termin da? =)

Skrevet

Jeg er også fra Steinkjer, er ikke like langt som dere da...... har dere barn fra før? hvor gamle er dere!?

Skrevet

Jeg blir 21 i november, ingen barn fra før, termin 23. januar. :) Når har du termin da? =)

Skrevet

Blir 22 nå i neste uke, mannen har en sønn fra før, termin 14.desember

Skrevet

Vi har en gutt på 1 år er 28!! Vi har termin i april!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er lagt opp til treff torsdag 16.september kl 18 på kinaresturanten:)

Skrevet

Høres bra ut, skal prøve å komme. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...