Venter tvillinger Januar13 Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Kan jeg ta panodil zapp??? Har kun det her hjemme :S Og hue det sprenger snart
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 26. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 26. august 2010 Glemte og si dette da ; Jeg ammer..
mamman til Fillip Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Skal ikke si noe sikkert men panodil har vel også pracetamol som virkestoff? det kan man ta:) er ibutemin man ikke skal ta når man ammer for det går rett over i melka:) så vil si det er trygt:)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 26. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2010 Står dette i vedlegget; Går over i morsmelken,men ingen virkning på barn som ammes er ikke sansynlig. Så om jeg tar 1 nå kan vel ikke skade??
mamman til Fillip Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Paracet går også litt over i melken men det er så små mengder å blir borte så fort at barnet ikke merker noe til det:) så er nok det samme med panodil zapp:) På sykehuset fikk jeg panodil som smertestillende kom jeg på.. ta deg en panodil å bli kvitt hodepinen:) God bedring:)
Babyønske �� Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Ibux kan også brukes når man ammer. Fra felleskatalogen.no: Overgang i morsmelk: Konsentrasjonen i morsmelk er ca. 1% av serumkonsentrasjonen. Det er lite sannsynlig at barn som ammes blir påvirket. Dette står om Panodil Zapp: Overgang i morsmelk: Beregnet dose barnet får i seg er maksimalt 4,2% av morens vektjusterte enkeltdose av paracetamol. Det er lite sannsynlig at barn som ammes påvirkes. Og det lignende står om Paracet.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 26. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2010 stappet i meg en panodil her.. hadde glemt hvor vondt der er og ha hopepine... ikke hatt det på 1år.. takk for hjelpen jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå