hufsetufsa Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 hver natt de siste dagene har jeg våknet av kynnere, etterfulgt av smerter i magen og ryggen, men det går over like raskt som det kommer... noen som vet hva dette er?
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Det kalles: å være graviiiiid! Jeg har det slik også, vondt vondt vondt og sover elendig!
hufsetufsa Skrevet 26. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2010 fillern jeg som tenkte jeg var hypokonder jaja, da er det bare å latt nettene gå som de går... har du lenge igjen? jeg er 37+4, synes dagene er lange nå som nettene er så vonde... men hvorfor om natta og ikke om dagen når jeg alikevel er våken? jaja ha en fin dag:)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Har vondt masse når jeg ligger jeg og.. Noen ganger er det ok, men når jeg våkner om natta er det så smertefullt i mage og rygg at jeg av og til vurderer bare å stå opp, for jeg gidder ikke ha det sånn. Av og til har jeg tenkt at noe må være galt, så deilig å høre det er flere som har det likedan. Spesielt om jeg har ligget lenge i samme stilling.. da verker det under magen når jeg skal flytte meg. Vanskelig å forklare hvordan smertene føles ut.. UGH! dagen syt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå