Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Såå koselig! :-))

Har selv en mistanke om at det er 2 inni der.....vet ikke helt hvorfor, men liksom bare føler det på en måte.....:-)

Fikk iallefall knallpositiv graviditetstest dagen før IKM, noe jeg ikke har fått før, så det er kanskje derfor....;-)

Lykke til! :-)

Hadde ein liten mistanke, men trudde vel ikkje heilt på den. Har vore og er veldig kvalm, og magen den har vore der nokre veker ja. Begynner å bli veldig vanskeleg å skjule, og dei eg har sagt det til hadde skjønt det ei stund. Men så har eg vore gravid 3 ganger før, og det trur eg har mykje å sei for kor tid magen kjem. Med førstemann såg eg det nesten ikkje før veke 18.

Så da håper me på at det går bra med tvillingane og at dei held seg der inne til godt ut i mars!!

Lykke til alle sammen!!

Annonse

Heisan du og gratulerer så masse. Da er vi i samme båt. Jeg er også gravid med tvillinger 9+1 uker. Har ei lita frøken på tre og ett halvt fra før. Vi gleder oss masse, selv om det er litt skummelt også. Både denna gangen og tidligere har vært prøverørforsøk, og vi har mistet noen ganger, men da mye tidliger, så vi krysser alt vi har av fingre og tær for at lykka står oss bi.

:)

Hei.

Har også vært veldig gravid fra få uker påvei. Magen er ikke til å skjule, å jeg er enten 10 eller 13 uker på vei. Doktoren sa livmora mi var veldig høy, og var ganske sikker på der var flere.

Har fått tvillinger tidligere, å mistenker veldig denne gangen også. Men jeg er snart 40år, hadde en opprivende MA for 1,5år siden, å ettpar svært tidlige aborter etterpå. Så sitter med litt klump i halsen og håper det går bra denne gangen.

Skal på UL 2.sept. Spennende og redd på samme tid.

Lykke til alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...