B! Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Hadde sist mensen den 24. juli og bruker som regel å få den 30 dager etter dette... men den har ikke kommet... hadde litt halsbrann her om dagen og har vært litt kvalm de siste dagene og har stikkinger i sidene nede i magen... Veeeeldig oppblåst.. :/ fikk litt blod på papiret for en uke siden men det var alt. håper noen kan ha noen ide om dette er tegn eller bare meg som er blitt gal...;P
B! Skrevet 26. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2010 TAKK for svar:)) skal Kjøpe meg en Test:p
prøver3 Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 ja,gjør det du *venter i spenning* ;D krysser fingrene for deg
prøver3 Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 ja,gjør det du *venter i spenning* ;D krysser fingrene for deg
Popelko Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Åhh, så spennende! Løp og kjøp, fort deg, blir nysgjerrig ;D
B! Skrevet 27. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2010 nå har jeg kjøpt meg en test, men jeg våger ikke å teste... er sååå redd for å bli skuffet... så tenker jeg at det kansje er best å gjøre det i morgen (morgenurin), for det om jeg skulle hatt mensen for fire dager siden.. hva tror dere??? :/
Gjest Skrevet 27. august 2010 #8 Skrevet 27. august 2010 sidan IKM var for 4dagar sidan, vil eg tru det er det same om du tar den no eller med morgenurin (med mindre du er av typen som har utruleg treig hcg stiging). Er nok berre å teste no, om du vil:)
Petrine +spire=❤ Skrevet 27. august 2010 #9 Skrevet 27. august 2010 Om du er 4 dager over ikm skal det normalt sett ikke ha noe å si om du tester på kvelden. Men om du ikke er helt sikker på ikm bør du kanskje vente til i morgen. Må få høre hvordan det gikk når du har testet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå