Sunshine med småtroll:) Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Var til legen i dag og tok symfysemål for første gang (uke 30) og jeg ligger jo rett over den grønne linja.. Visste jeg var større enn sist men så mye da! Får jeg stor unge siden jeg ligger over grønne linja?
mamma til 3:) Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Alltid ligget høyt på de målingene, men ikke fått store unger:) De har vært helt rundt gjennomsnittet på 3500. Så behøver ikke bety det er en stor unge!
carina86 Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 med førsteman lå jeg godt over den grønne linja men da jr kom var han bare 3380 og 51 cm lang, liten og smal gutt:) denne gangen ligger jeg rett ved den røde streken å regner med stoor baby(siden jeg ikke hadde det sist da leg lå over, hehe)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 26. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2010 Godt å høre:-) hehe.Hadde litt angst for å få en 4-5kilos baby her. Not that there's anything wrong with that, men jeg er ikke verdens største så jeg tror hele meg hadde revna hvis jeg skulle fødd en stor baby. Han her ligger foran morkaka å "presser" seg ut så det kan kanskje være grunnen. Skal uansett på ul om 2 uker så jeg får høre da:-)
Monique8 Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Til sammenligning når det gjelder sf-mål så hadde ikke jeg større sf-mål da jeg gikk med tvillingene mine enn i mine to siste enlingesvangerskap. Lå over maks-linja alle 3 gangene. Enlingene var da 4020g og 4570......og tvillingene var 3180 og 3780, og enda ble ikke sf-målet større av så mange kilo unger inni der ) + to morkaker osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå