TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 har ikke termin før 12.sept, så ble vel tatt litt på senga der, bokstavelig talt.. var våken i tre-tiden, men fikk ikke sove igjen. i fire-tiden kjente jeg at det sildret litt, og tenke: jøss, har jo aldri hatt problemer med lekasje jeg... så jeg gikk og tisset litt til. men siden det fortsatte å sildre litt utover, tok jeg hintet,og ringte jeg føden i 5-tiden. siden hodet ikke var ordentlig festet ved sist kontroll, ville de jeg skulle komme inn til kontroll. så da var det å vekke hele huset og dra til riksen. alt så fint ut, så etter rie-teller og hjerte-registrering osv, ble vi sendt hjem igjen. så nå vasker jeg klær og ordner det jeg skulle brukt permisjonstiden min på.. om ikke småtten har tenkt seg ut i dag, blir jeg satt igang i morgen tidlig. så da blir det august-barn på meg istedenfor gitt!!! fortsettelse følger!!
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Oi oi oi.... Masse lykke til. Så deilig å få gullet ditt straks nå. Håper du får en fin fødsel:=))))))
-S- Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Ååå..så heldig du er! Ikke bare litt misunnelig her jeg sitter;) Lykke til, blir spennende å høre hvordan det har gått!
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Hei du - ikke meningen å "kuppe" tråden din men tror du ikke det samme skjedde med meg i natt. Våknet av at jeg drømte at slimproppen gikk og hva lå i senga...? Æsj. Har hatt en liiiiiten tegningsblødning + uregelmessige sammentrekninger i hele fromiddag. Sov mellom 08 og 09 og da jeg sto opp sildret det pent mellom bena mine! Sitter nå her og teller rier, er ikke sterke og regelmessige ennå. Bare 6 dg til termin og hodet er festet så JM ville jeg skulle vente en stund til. Hun kommer hit og sjekker om det tar seg opp, full service fra Føderiket, vettu! Lykke til til oss <3
mamma til 3:) Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Voldsomt som september-mødrene føder om dagen da:D:D E og vil!!!!!!!!!! Hehe;p Masse lykke til!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 LYKKE til! Nå er du straks i mål! stoor klem!
2 boys & now pink Skrevet 26. august 2010 #7 Skrevet 26. august 2010 Oi, så spennende! Lykke til da! Gleder oss til oppdateringen!
Gjest Skrevet 26. august 2010 #9 Skrevet 26. august 2010 Jeg vil ooooog!!! Sniking på høyt nivå her altså!! Men så gøy da! Og spennende!!:) Tenk, nå skjer det snart!! Kos deg i dag med de siste forberedelsene!!
Lotta2010x2012 Skrevet 26. august 2010 #10 Skrevet 26. august 2010 Så spennende, dette likær vi, hihi:) Lykke til!
Førstegangs81 Skrevet 26. august 2010 #11 Skrevet 26. august 2010 Åh jeg kjenner jeg blir så utrolig misunnelig her jeg sitter. Gjorde dere noe spesielt dagen før vannet gikk/riene kom? Kjenner jeg er veldig utålmodig og hater følelsen av å ikke ha kontroll.Vil gjerne bestille fødsel nå..Hehe. Vet det er urealistisk ettersom termin er om 12 dager,men mannen har eksamen 2dager etter termin.Han skulle plutselig ta en ekstra master som jobben spanderer.Snakk om dårlig timing.. Idag får vi prøve sterk mat,en runde i sengen og se om det hjelper.. Lykke til jenter.Ser frem til oppdatering og fødselshistorier:)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 27. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 27. august 2010 ...og da har jeg født!! dette gikk unna i svingene gitt!! jeg holdt meg i bevegelse etter vi kom fra sykehuset, for å holde igang riene. halv ett kjørte vi til sykehuset, ble lagt inn kl ett, og kl 13.57 var gutten min ute!! haddde 4cm åpning da vi kom dit, og på bare noen rier var det 6cm, deretter 8cm.. og så fikk jeg pressetrang... og ut kom en flott gutt på 3390g og 50cm lang. og nå er vi hjemme igjen alt har gått veldig fort, så det er litt uvirkelig å sitte her med en liten knert i armene. storesøster er kjempestolt, men litt voldsom og høylytt syns lillebror
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. august 2010 #13 Skrevet 27. august 2010 ååå, så flott, grattis så mye m gutten=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå