♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Ser på tilbud og kan få meg seng til rundt 10 000. Bare usikker på hvem jeg skal velge! Bør jeg ha medium når jeg er rundt 60 kg eller fast? Bør jeg ha bein eller sokkel på senga?
lille sprelle Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Tempur! ingen over ingen ved siden! hvis ikke - hadde valgt en forholdsvis fast madrass med litt mykere overmadrass.
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 26. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2010 nei ikke tempur. Så da bør jeg ta fast madrass med myk vermadrass? Ser i disse reklamebladene at det følger med en type, men man kan ta medium eller fast madrass.
FanteGuri Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Vi kjøpte oss Jensen countess for 2 år siden, fantastisk seng!! Selgeren mente at alle under 90 kg bør ha medium madrass for å få riktig hvilestilling i sengen. Jeg har medium og min mann har fast madrass, min mann angrer litt på at han ikke tok medium og jeg er veldig glad jeg ikke tok fast! :-)
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 26. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2010 takk, blir medium ;o) Men tror jeg tar sokkel, blir sikkert vanskelig å komme under og holde det reint tenker jeg? om jeg tar bein altså
Gjest Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Vi har Svane Hilton Continental - medium. Men har Tempur 14cm overmadrass. Og det er en fantastisk gooood seng!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå