Des87 Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Vi har 3 rammer med bilder nedover på veggen av våre 2 barn, mannen har hengt opp det tredje nå ( som står tomt ) Har laget et dikt, som jeg skal sette inn den dagen jeg får et posetivt svar Så får jeg se hvor lang tid det tar før han legger merke til det hehe Den måten forteller jeg det på ** Tenkte jeg også skulle kjøpe en nusselig gave Hva tenker dere da?
Ønskebaby08*12 Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Jeg syns det er en god ide Håper han legger merke til det da, hehe Det er ikke sikkert min mann ville ha sett det, så jeg må gjøre noe mer "åpenlyst" når og hvis den dagen kommer. Skulle det gå for lang tid, så får du heller spørre han om han ser noe nytt og anderledes i hjemmet
Des87 Skrevet 26. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2010 hehehe sant så sant men det er han som hang det opp, og ofte sier at nå må det snart fylles opp med bilder Gleder meg Lykke til N-80,* jente-08*prøver igjen*
Popelko Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Åhh, det var lurt, kjempekoselig måte å fortelle det på Kunne ha gjort noe sånn her å, men samboeren min henger over meg når jeg tisser på pinnen og jeg har ikke særlig pokerfjes, så hvis jeg tar den uten at han veit, så ser han det på meg med en gang
Des87 Skrevet 26. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2010 nå måtte jeg le hehehe, herligt da
LC87 Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 Godt å høre at mannfolka er ivrige:) Jeg tenker hele tiden over hvordan jeg evt skal fortelle han hvis pinnen viser en ekstra strek... Jeg kommer nok heller ikke til å klare å holde meg. Tenkte noe sånt som å ta den tidlig en morgen før gubben skal på jobb, og hvis den er positiv, skal jeg si :"god morgen pappa" i det han står opp for å gå på jobb hehe... kommer sikkert ikke til å bli sånn men..
Gjest [email protected] Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 http://www.cafepress.co.uk/+maternity_ts,160044225 Morsom måte å fortelle det på
ina86 Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 Jeg skulle til legen min i dag å få svar på blodprøver, for å finne ut hvorfor jeg ikke har hatt menstruasjon på 3 mnd. En time senere kommer jeg ut med et stort smil om munnen, jeg er GRAVID! Så nå har jeg kjøpt en rosa og en lyseblå body pluss en graviditetstest som jeg har pakket inn. Testen har jeg tatt, så på skjermen står det nå Gravid 3+ (det vil si at det er mer enn 3 uker siden unfangelsen, og at jeg er mer enn 5 uker på vei:-) Pakken skal kjæresten min få når han kommer hjem fra jobben. Han er nok like spent som meg på hva resultatet var. Vi har lenge vært redd for at hormonnivået mitt ikke har vært riktig. De neste timene kommer til å bli laaaange!
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 31. august 2010 #9 Skrevet 31. august 2010 Spennende!!!! La oss høre hvordan det gikk da
Des87 Skrevet 31. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 31. august 2010 Spennende Kjekt og høre hva andre tenker, mener og hva de ønsker Takk til alle som svarte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå