Gå til innhold

Huff,har en dårlig dag idag;(

Anbefalte innlegg

Feirer 4års dag med min kjære idag<3 Men dagen er allerede en drittdag!

Begge ungene er syke. Forkjølet, slappe, og har brennkopper:(

Jeg har vondt i bekkenet, og har hodepine..

Så fikk jeg telefon fra gubben for en liten stund siden.. Han har fått beskjed om at alle i firmaet blir permitert i løpet av en måned:( Permiteringene har en varighet på minimum 12 uker.

Vi lever på hans inntekt+ barnetrygd og halv kontantstøtte.. Jeg er arbeidsledig uten dagpenger, 25 uker påvei, og ikke akkurat i toppform:( Frustrert!!

Ett virkelig klageinnlegg dette, men må bare få det ut... Dagens eneste lyspunkt er vel lille mageboer, som sparker som en gal:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142243998-huffhar-en-d%C3%A5rlig-dag-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting er sikkert. I livet møter man både medgang og motgang! Håper det ordner seg for dere snart og at permisjonen til gubben din ikke blir lengre enn 12 uker!

Her er det også sykdom... Ingen ende på det virker det som... Min mann har et halvår med sykemeldinger bak seg. Han har hatt (svine?)influensa, kikhoste, dobbelbakteriell lungebetennelse, streptokokk A infekjson i øret og matforgiftning. Det ene etter det andre. Streptokokkene førte til sykehusinnleggelse i nesten 1 uke og 3-4 uker hjemme. Først nå har han kommet i OK form igjen. Og vi kjøpte oss hus i fjor... Et restaureringsprosjekt =/ Som egentlig skulle ha blitt gjort veldig mye mer på hittil enn det som har skjedd her.

Og datteren vår har også hatt (svine?)influensa og kikhoste, samt den ene forkjølelsen og febertokten etter den andre. Nå har hun mest sannsynlig vannkopper... Og jeg har blitt kraftig forkjøla.

Så den ene sykdommen tar den andre her i huset =( Og jeg er 17+4 på vei. Jeg er nå så heldig at jeg har en jobb med brukbart betalt da, så akkurat den bekymringen har ikke vi over oss nå. Men har hatt det før, så vet hvordan det føles.

Det er lov til å syte litt! Ønsker dere en flott 4års dag og håper den kan bli koselig til tross for all motgang!

Takk for gode ord Trollmor!:)

Dere har virkelig hatt deres del med sykdom skjønner jeg:/ Vi har også hatt mye sykdom det siste året, men ikke like alvorlig som dere..

Restaureringsprosjekt har vi også.. Gammelt og dårlig hus som trenger masse oppussing! Men nesten alt er satt på vent til økonomien blir bedre, og vi har litt mer energi til å prioritere huset.. Føler vel at permiteringene var det som skulle til for å bryte oss ned nå:/ Har allerede spart inn på alt vi har mulighet til, etter at jeg ble ferdig med forrige svangerskapspermisjon i januar.. :/

Men satser på at firmaet får inn noen oppdrag igjen snart, så han slipper være permitert så lenge:) Har heldigvis 3-4uker å forbrede oss på, før det trer i kraft..

Det ser ihvertfall ut som om han blir hjemme den siste tiden før fødsel:) Det er litt godt å tenke på:)

Skal prøve å skyve bekymringene til side resten av dagen, å konsentrere meg om at vi tross alt har 4års dag:) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...