Gå til innhold

Noe som klinger eller ligner på Isaiah

Anbefalte innlegg

Synes Isaiah har så nydelig klang over seg, men så er det så utenlands og spesielt også så det er for mye for sambo og kanskje litt i overkant for meg også. Har et annet navn til gutt også som vi begge er enige om hvis ikke vi finner noe annet..

Har tenkt litt på Isak men det er så vanlig g har ikke denne nydelige endelsen som Isaiaaaahh har :-)

Fortsetter under...

takk for utspill :-)

Eliah har vi allerede tenkt på men nei..blir ikke det..og Jeremiah syns jeg er vel så spesielt igrunn..hmm..vi har jo et navn vi begge liker i backup men hvis noen kommer på flere navn i samme sjanger og gjerne litt kort så blir jeg glad for flere innspill :-)

Det er ikke andre guttenavn som ender på -saia -saiah i Norge, En kortform er Isa, men det er stort sett bare brukt av muslimer, ca 100 i Norge heter Isa. Men nå kommer jo bibelnavnene mer og mer i bruk. Elias er blant ti-på-topp, så hvorfor ikke bruke Esaia? Eller Esaias? Kanskje dere skaper ny trend der også

Annonse

Messias ja, det var en strålende ide!! ja det blir det....

Vinterstjerne: hehe..vittig for sønnen vår heter Sakarias og det andre navnet som vi begge er enige om er Samuel :-) Har også vært innom Jonah men siden det ligener sånn på Jonas så har vi droppet det :-) Blir nok Samuel tenker jeg :-)

Ja ikke sant :-) Det klinger fint det :-) Takk- da tror jeg vi lar Isaiah ligge og ser om det blir en liten Samuel...eller jente for den saks skyld...må vente noen laaaange uker før vi får svaret på det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...