E-sept10 Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Ja, lurer litt på det. Syns de er for regelmessige til at det er noe annet. Med ca 7-8 min mellom har jeg hatt rier, om det er det. Magen blir hard, så murrer det i rygg og nederst i magen. Stikker litt i magen og ryggen imellom disse. De er ikke veldig vonde, men det er jo ikke alle som får kjempe vonde startrier? Er uke 35, så har enda5 uker til termin, menetter samtale med føden i går, knne dette godt være fødsel. Men blir veldig usikker når sammentrekningene er så svake. Høres det ut som rier jeg har?
E-sept10 Skrevet 26. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 26. august 2010 Kjenner litt nedpress under sammentrekningene også.
Nat27 Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Det høres jo egentlig ut som om du kan ha rier ja.. Kynnere kommer jo sjelden så regelmessig. Sist jeg fødte kjente jeg ingenting i det hele tatt før jeg hadde 7 cm åpning og vannet gikk. Først da begynte jeg å få litt småvondt..Så det er ikke alltid sånn at det gjør så gruuusomt vondt, liksom... Men 5 uker igjen, sa du? Jeg ville tatt en tlf til føden igjen..det er jo litt tidlig enda, kanskje?
E-sept10 Skrevet 26. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2010 Ja, jeg vurderer å ringe de igjen og høre om jeg kan komme opp å sjekke om jeg har noe åpning. Litt greit å være sikker på om det skjer noe eller hva.. Også om jeg lekker fostervann kan være kjekt å så sjekket også. Så får ta en tlf til de etterpå å høre.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 hvordan går det med deg? får no håpe babyen blir i magen ett par uker til ihvertfall....xxxxx
E-sept10 Skrevet 26. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2010 Det går fint. Fortsatt rier her da. De er svake og ikke spesielt vonde, og har fått beskjed om å slappe av og ringe tilbake til føden om jeg skulle få noen blødning (altså tegningsblødning) Men ellers, så kjenner jeg jo bevegelserfra guillet, så h*n har det hvertfall bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå