Gå til innhold

hei hei :) noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, nå har jeg vist kommet over hit ser jeg :)

jeg lurer, jeg sitter her nå, med tapet av min far, som sovnet stille inn på tirsdag, vært mye "stess og mas" rundt dette i en tid i forveien, og jeg er i utgangspungtet sykmeldt, så formen er jo ikke bra fra før, men noen som vet å fosteret merker min uro som har vært og mitt stress?

skal sies at pappa lå på intensiven hele helgen og har nesten "bodd" der, og jeg har en sønn hjemme på 4 år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg

Skrevet

Hei og velkommen hit :))

Trist med din far, kondolerer..

Ja, når man er stresset/trist skiller man jo ut hormoner som da selvfølgelig går innom babyen..Men babyen har det nok ikke "vondt" om det er det du tenker..Kroppen din passer på at den lille har det bra, så jeg ville ikke bekymret meg så mye for det. Mer bekymringer betyr jo også mer stresshormoner.. Ta heller ekstra godt vare på deg selv framover og jobb deg gjennom sorgen på samme måte som vi alle må i slike situasjoner. Det er nok det beste du kan gjøre for den lille i magen, deg selv og selvfølgelig storebror på 4 år.

Ønsker deg masse lykke til fremover.

Skrevet

Takk for svar, jeg kjenner ingen uro for babyen eller, så håper det stemmer, :) Skal til jordmor i dag, så hører vel og ser litt om ting er som det skal da :) og 3D ultralyd neste uke, noe jeg ser veldig frem til :) godt og ha ett lyspungt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...