Gjest Inlove..... Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 4dager igjen.. er sååååå spent..
Gjest Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Jeg tror jeg har IKM mandag - men har hatt en skikkelig "loka" syklus forrige runde, der ingenting stemte.. Men. Om jeg er i rute igjen denne måneden, så er det mandag som er D-dagen. Ingen tegn til mens enda - ingen mensmurring, eller ømme bryster enda, - men humørsvingningene er definitivt på plass.. Håper vi slipper å bli skuffet!
Tirol Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 jeg venter på mandagen også Har smerte både i bryst og nederst i magen og litte gran i ryggen Håper jeg får slippe å få mensen denne gangen Lykke til dere også!
Gjest Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Klarte ikke dy meg i dag - så meg måtte ta en test.. Riktignok 4 dager for tidlig, men..... Skal i bryllup på lørdag og har blitt spurt om jeg vil være med jentene ut i kveld. Tenkte se om jeg skulle svare ja eller nei, alt ettersom resultatet på testen.. Men, selvsagt negativ! Så jeg får drikke og kose meg i helgen med venner og mannen min, og satse på at neste runde så sitter den da... ;o/ Lykke til dere andre!
Gjest Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Klarte ikke dy meg i dag - så meg måtte ta en test.. Riktignok 4 dager for tidlig, men..... Skal i bryllup på lørdag og har blitt spurt om jeg vil være med jentene ut i kveld. Tenkte se om jeg skulle svare ja eller nei, alt ettersom resultatet på testen.. Men, selvsagt negativ! Så jeg får drikke og kose meg i helgen med venner og mannen min, og satse på at neste runde så sitter den da... ;o/ Lykke til dere andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå