Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige uke begynte jeg å trene håndball igjen, med et nytt lag som er litt nærmere der jeg bor. Og med et mer seriøst lag en det jeg har spilt på de siste to åra. Men det som er mitt dilemma er jo hva om jeg skulle plutselig blir gravid nå? Har prøvd i over 2 år nå, og vil ikke gi slipp på en idrett jeg er glad i. Har så og si gjort det i 2 år.. Ikke vært så aktiv i tilfelle jeg skulle bli gravid.

Jeg er keeper så er jo ganske utsatt for slag/skudd i magen.. Jeg er kjempeglad for å ha begynt som "seriøs" spiller igjen, men samtidig så er jeg nå kjempeusikker...

Det største ønsket er å bli gravid, ikke misforstå meg her, at håndballen er viktigere. Er bare redd for å kunne skade et evt foster hvis jeg skulle bli gravid uten å vite det med en gang. (tenker da på perioden frem til forventet mens eller positiv test)

Noen andre som er aktive innen sport?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har levd i snart to år med "i tilfellet" jeg også nå, men denne måneden nådde jeg bristepunktet, og har nå begynt å slanke meg aktivt, noe jeg har ønska lenge! Jeg tror at vi som holder på så lenge bare må ta hensyn til oss selv etter hvert for å overleve i lengden.

Men jeg nevnte til legen min at jeg hadde begynt å slanka meg med lavkarbo, å han mente det ikke burde være skadelig hvis jeg plutselig skulle bli gravid. Kanskje du kan forhøre deg med legen din om håndballen også? :)

Skrevet

Forstår deg veldig godt, lykke til med slankingen :)

Skal høre med legen min jeg, Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...