Annci<3 Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Mini er snart 6 mnd og har hatt mange hvite prikker i gommen leeeeeeeenge.. flere måneder.. Nå er det svært tydelig at det plager han. Så utrolig sutrerte! Må vugge ham i armene eller trille tur med han for at han skal sovne. Veldig oppmerksomhetssyk har han også blitt, men det har vel kanskje mer med at han er blitt en smule bortskjemt enn at det er tenner som plager. Han kan ligge å vri seg når han får mat og virker utilpass.. Synes ikke det er like lett alltid å vite hva det er som skyldes tenner, og hva som kan skyldes noe annet, så derfor lurer jeg på hvordan din baby var når h*n fikk sine første tenner? Hvor mange på en gang, og hvor? Jeg synes jeg ser ganske så mange hvite prikker, men i dag når jeg kjente inni munnen følte jeg en hard klump (ikke heeelt det rette ordet, men men) som stakk litt ut på hver side oppe.
abella Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Knerten fikk sin første tann da han var 6,5 mnd. Da hadde han feber i 2 dager. Etter det har tennene kommet én og én med 3-4 ukers mellomrom uten av vi har merket noe. Nå har han 4. Han har selvsagt noen dårlige dager innimellom, men jeg kan ikke se at dette har noen sammenheng med tenner for hans del.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Mini fikk tann nr 1 når han var 4mnd og nr 2 når han var 4,5mnd. Håper så inderlig vi ikke merker resten;) Han var kjempe sutrete og sov veldig urolig og dårlig akkurat når det stod på som værst med tenna. Var sikkert vondt for han stakkar:/ Mini hadde litt feber kun en halv dag her. Men det var verre med sutringa. den holdt på i 3-4 dager:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå