Gå til innhold

Plutselig ømt og hovent tannkjøtt som klør veldig og blør...arrrrgh...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg blir gaaaaaal... Det "sitrer" på en måte, klør no helt sinnsykt! Jeg tok en heftig runde med tanntråd i stad (måtte bare få klødd ordentlig mellom tenna...) og da silblødde det mellom hver eneste tann. Herlighet, føler meg helt sinnsyk her jeg sitter og drømmer om barberblad-tyggis heh...

Det er jo vanlig med ømfintlig og blødende tannkjøtt som gravid, og jeg har jo hatt det tidligere, men så gikk det over for en stund siden.

Flere som har opplevd dette?? Jeg er veldig forkjøla om dagen, en sammenheng kanskje?

Uuuuuhhhkj... *mumler irritert*

Skrevet

Slimhinnene er vel tynnere og mer sårbare for påkjenninger nå som vi har småtroll i vente. Jeg får lettere blåmerker enn vanlig, blodet er jo noe tynnere også.

Skrevet

Jeg får betennelse i tannkjøttet hver gang jeg er gravid, og bruker da CORSODYL munnskyllevann! Funker bra mot betennelse!

Skrevet

Det fikk jeg plutselig her om dagen også, men bare på den ene siden. Det var rimelig vondt og blødde med en gang jeg kom borti med tunga. Prøvde også med tanntråd, men det ble bare værre.

I uke 14-20 blødde jeg hver gang jeg pusset tennene, så gikk det over igjen her og.

Men det har vel noe med slimhinnene å gjøre som nevnes over her. Faktisk har det blitt bedre de siste dagene *bank i bordet*

Skrevet

Åh, jeg skal kjøpe Corsodyl! For det føles veldig betent. Takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...