Gå til innhold

Uke 26..liv imagen...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, er 26+2 i dag, og er nok ikke no mer hos meg heller.... syns også det virker så lite, men allt er normalt hos babyen. var på ul i går på kvellen på a-hus pg av liiite bevegelse, men der var allt normalt, og hun har fortsatt mye plass i fostervannet, så mange av sparkene kjenner jeg ikke enda. Må bare holde ut non uker til før d skjer noe mer tenker jeg..

Heia

Ja, du er vel like langt som meg hvis jeg ikke husker feil..Merkelige greier at noen "sliter" med for mye spraking og liv, mens andre ikke kjenner noe nesten..vel vi får gi det litt tid da, selvom mjeg har så lysst til å se nurket mitt, og vida at han trives inni der!

:)

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg er 26+4 og det varierer veeeldig..

Men kjenner masse på kvelden når jeg legger meg, da buler det ut både det ene og det andre. Men så kan det gå noen dager der jeg kjenner lite. Men jordmoren sa at viss jeg var nervøs skulle jeg drikke 2-3 gladd saft eller cola (brus) med isbiter fort, så skulle jeg etter 20 kunne kjenne liv :)

Er vel mye hvordan babyen ligger, og hvordan vi har det?

er nok helt normalt, hadde ikke mer jeg heller, er nå i uke 27+5 og de siste 3-4 dagene har det blitt mer og mer, så det tar seg plutselig opp! :) noen ganger øker det ikke før rundt 29-30 har jeg lest en eller annen plass, så det er nok normalt og ikke kjenne så mye enda, men er du bekymret så ringer du lege/føden og snakker med de :) det gjorde jeg :)

Hei jenter! Takk for innlegg!

Ja, nei jeg vet ikke lenger hva som er normalt jeg. Alt jeg vet er at kjenner så lite som det kan gå ann å kjenne, men vil ikke virke hysterisk heller. Men han nhar vært rolig hele svangerskapet, bortsett fra to ganger for mange usikker, da kjæresten fikk kjenne 4 spark etter hverandre. Men det er altså 5 uker siden.

Føler eg bare så dum, og at alle svarer hja, men det er rolig og her til tider, men her er det jo alltid rolig. Jeg måtte ringe føden eher en dag,men så va jeg så trøtt at jeg sovnet faktisk.

Men kan det være så stille hvis det er manglende fostervann osv?

Jeg er 26+6 og kjenner nesten ikke liv i det hele tatt. har ikke kjent noe mye tidligere heller. Kjenner at det er litt bevegelse i blant, men aldri dirkte spark. Jordmor sier at dettehar med plassering av morkaken å gjøre, den ligger mellom magen og babyen og demper skark og slag.

Husk at babyen fortsatt har god plass også, jeg tror nok at vi blir å kjenne en del etterhvert. Så tror vi kan slappe av selv om det ikke er så mye liv. Er store forskjeller i disse tider :.-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...