Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da melder jeg meg inn her!

Sliter virkeli med å bli gravid.. vært på gyn time . å der fikk jeg høre alt var som det skulle. kun en liten cyste( som var normalt) hu ville jeg skulle ta blod prøver noen dager før mens!:) å sende inn svar til henne etter det. å om det var no galt skulle hun ringe meg.. samboern testa seg før jul en gang. å fikk høre alt var i orden... men her blir det ingen unge..

Kjett når alle rundt meg får. å aller får det til på 123.. :/ får så vondt av å tenke på det.blir det min tur snart ? kan jeg få ? ! masse masse tanker..

PRØVD å ikke tenke såå mye på det i det siste. men er vanskelig... vil virkelig ha.. men mens er litt opp å ned.. den kommer som planlagt, meeen blør ikke så mye littegrann vær dag i 7 dager.. Å skikkeli vondt mitt å syklus! mulig eggløsning? er så vondt så jeg våkner om nattan å nesten legevakta!:/

Håper på mange å prate med om det samme!:) Håper det er min tur snart !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på eg, jeg har d ikke akkurat sånn men har en syklussom ikke er normal,så d er vaskeli å treffe liksom..

har du barn fra før?

mange som sier at en ikke skal tenke på d å alt sånn men d er ikke mulig spør du meg.

lykke til ;)

Skrevet

takker for svaar!

Nei jeg har ingen barn fra før.. vært prøver en stund!! begynt å tenke litt mer seriøst med å få det til men er såå mye tanker å føleser rundt det...

syklusen er normal.. har 28 dager.. men jeg blør ikke mye når jeg først har mens!! ( bra på en måte ) men på en anna måte, er det no galt med det ?

Lykke til :D

Skrevet

Vi har noen fellesnevnere, de finner ikke noe unormalt med meg og mannen har gode svømmere. blør ikke heller så veldig mye under mens.. er kanskje to dager det er mer enn de andre.. (tror det er normalt) Tror nok kanskje det er eggløsning du merker hvis du har vondt midt i en syklus.. mange som sier de merker eggløsning fordi den er så smertefull.Jeg for min del merker ingenting :/ kunne nesten ønske at jeg merket det litt for å kunne treffe bedre.

Har prøvd i 1.5år. ikke skjedd en dritt =( har hatt 9 venninner som har gått gravide denne perioden.. ikke noe babystøv har smittet over på meg nei.. føler at det er skikkelig urettferdig =(

Gynekologen min har satt meg opp til samtale i Skien ang prøverør.

Da er det vel bare begynne å spare penger :/

Hadde håpet at vi kunne klare det på naturmetoden men:/

Time will show....

Lykke til videre. Håper spiren sitter snart ;) klemmer

• 2 uker senere...
Skrevet

litt sent svar :)

ja håper virkeli det skjer snart. :) prøvd såå lenge. å alt skal jo være i orden :) Hadde faktisk skikkeli vondt for noen dager siden . midt i syklus så tror det kan være eggløsning jeg har ja :)

meen skjer jo ingenting selv om jeg ratt har det da :P

urettferdig!:/

Lykke til!:) kanskje vi kan snakkes sammen framover:) hadde vært hyggelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...