Gå til innhold

Er det noen slitere igjen her inne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alle slitere blitt gravide eller? syntes liksom ikke jeg har sett noen her inne på ganske lenge. Det har jo vært ferie og greier, men....

Jeg er her jeg da.. Håper å kunne krysse over til den andre siden snart. Har ikke hatt mens siden midten av Juni.. Vet ikke hva jeg skal tru.. Har selvfølgelig et haaav av symptomer.. hehe

Ossen er det med dere?

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja da, her er jeg! Skriver ikke så mye, føler det ikke skjer så alt for mye nytt... Men er her inne å leser hver dag.

Jeg er nå på dag 28, og tror kanskje at EL er på tur... Eller håper. Har hatt 4 runder med pergo uten resultat etter jul (svangerskapsavbrudd i november), og har vært til legen igjen. Nå vil de teste mannen min før de begynner utredning på meg igjen - for tredje gang... Mannen skal inn å levere prøve i starten av sep, lang ventetid på lab'en, og kjøpte seg faktisk D-vitaminer og sink i dag.

Begynner å bli lei, har svært lite lyst til div undersøkelser og blodprøver igjen, men hva gjør man ikke for å oppnå det man ønsker aller mest.

Vi får krysse fingrene for oss slitere som fortsatt er her!

Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~
Skrevet

jeg er her! :P hehe... Heller ufrivillig men.

Hadde en lang periode uten mensen i sommer, men den kom heldigvis for ikke så lenge siden.. Begynte da på femar (tabletter som skal hjelpe meg med eggløsningen)

Har ikke kommet noen eggløsning enda:( Så skal til gynecologen imorra å se hva som skjer oppi der.. Er på dag 17 i syklusen min nå..

Aner ikke hvor lenge det er til jeg får mensen igjen heller.. Hele syklusen min er jo på bærtur..:s

Skrevet

Jeg er her jeg og. Ogsaa ufrivillig men! Denne mnd passer vi 3 arrs proeving og. Naa er det vel vaar tur snart?

Syklusen er paa baertur da.. er i dag paa CD 40 og har vanligvis sykluser paa +- 28 dager. Er vel pergoen som har surra det til her. Tror jeg har hatt EL da, men TR ser ut til aa vente paa seg. Testet i forrige uke og det var negativt saa er dessverre ikke graviditet heller. Tror jeg bestiller time til gyn neste uke hvis det ikke skjer noe foer den tid.

Lykke til alle sammen, haaper vi kommer oss ut herfra snart :)

Skrevet

Kommer jeg under slitere, er i vår 8 pp

Venter IKM slutten av denne uken, håper tr ikke dukker opp.. men.. * blir litt tullete i hode av dette her *

Lykke til ALLE sammen :)

Skrevet

Går vel under kategori slitere passerte akkurat pp 24 (2 år). Blir fryktelig sliten av dette.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Hadde en periode uten mens, så kom mensen men har da mistet eggløsningen!! Er vel Pergo som har klussa til syklusen min helt. Så nå er jeg så usikker på om jeg skal ta en kur til eller vente???

Er jo straks 39 år, så har dårlig odds i utgangspunktet, vekta er også noe høy, selvom jeg har tatt av 12 kg for å prøve å øke mulighetene.

Har prøvd akkupunktur også i 7 mnd. men sluttet i januar, da det tilsynelatende ikke hadde noe effekt (dessuten var ikke behandleren noe videre hyggelig). Vurderer å prøve alternativ behandling et annet sted hvor de kanskje har litt større / mer kunnskap. Har vært hos Gyn 2 ganger, men det er ikke noe "feil", men det hjelper jo ikke !

Blir så utrolig frustrert og det går sånn utover parforholdet også.

Håper det ordner seg for oss snart!

Skrevet

Jeg tenker jeg går inn under denne sliter-tråden.

20 pp her...

Vet ikke helt hvor grensen går, men tenker at 8 pp ikke er en sliter.

Tenkte jeg skulle til gyn om et par uker....

Blir kanskje en sjekk på eggelederene og pergo.

Er litt skeptisk til pergo, alle sier jo det blir kluss med syklusen.

Men hva skal jeg gjøre da? Blir jo ikke noe resultat ut av dette....

Skrevet

Jeg er også ca 20 pp, ute av tellingen. Vært hos gyn, alt ser bra ut, mann skal sjekkes nå...

Skrevet

JEG ER HER MONCA!!!!!!!!!!!! Mindre aktiv enn før men titter stadig innom,.... skal i gang med prøverør om et par uker vi ,.. Krysser alt som krysses kan. Håper du er gravid,.....

Skrevet

Er her jeg og.. i bakgrunnen. innom og leser men ikke alltid jeg er pålogget. Blitt en sommer med for mye pilsing så prøvinga har liksom bare blitt deretter... hehehe.

Skrevet

jada her er jeg også.... sliter og sliter....

hehe

men NÅ Monica og alle dere andre!! NÅ SKAL DET SKJE!!!

venter på svar fra sædprøve vi nå...

Skrevet

Er her visst jeg også, gitt! Ikke så aktiv hele tiden, men..tryner nå innom, innimellom :)

PP'er har jeg ikke peeeeiling på... 21 mndr... Eggløsning ventes om et par uker ca.. Nåh!! Er jeg lei! Nå er det virkelig på tide at "sliterene" enten kan forsvinne, eller i værste fall, byttes ut!! Får da være måte på, mener jeg!

Haha...har fått prøvinga skikkelig oppi halsen, som dere sikkert merker :P

*HEIER PÅ ALLE SLITERNE*

Skrevet

Vi har prøvd i 2 o g et halvt år uten å lykkes, er nå i gang med prøverør så håper det er det som skal til for at vi lykkes.

Alle dere andre som har prøvd så lenge, har dere vært til utredning?

Masse lykke til alle sammen!

Skrevet

im here... Begynt på pergo denne pp.:) SÅ venter jeg på skylling av egglederene som tar opptil 6 mnd!

Skrevet

Har nå gått akkurat ett år uten å bli gravid, har på en måte resignert litt og venter bare på å kunne bestille legetime og bli henvist til utredning. Tenkte å vente på neste mens før jeg bestiller timen.

Det er så demotiverende å lese "jippi-innleggene" her, selv om det selvsagt er hyggelig at andre lykkes, så jeg er sjelden inne på denne debatten nå om dagen..

Skrevet

Jeg er på 15 pp nå så anser oss som slitere i allefall.

Har brukt og hatt EL på dag 15-17 men denne gangen kom EL på dag 20 så gudene vet hva det skal bety, fryktelig frustrert så nå vet jeg ikke når jeg kan vente TR eller begynne å teste. Er på dag 28 i dag og i utgangspunktet om syklusen hadde vært som den har vært siste halvåret så skulle jeg hatt ikm rundt onsdag-torsdag

Skrevet

Er her jeg også.

Mistet litt tellingen over pp nå, men tror at jeg er på 15 eller 16. Hadde lap operasjon i juni og har nå fått Pergo som jeg skal begynne på når TR har kommet. Synes det er litt skummelt, men er absolutt villig til å gi det et forsøk :) Lykke til alle sammen!

Håper at du er gravid monca*84*ønsker!! =)

Skrevet

Er vel sliter jeg også. Har prøvd på nr 2 i 15 pp og synes det er utroooolig kjipt. Men sånn er livet...

Jeg har ikke vært så veldig aktiv her inne, men er innom og leser litt innimellom.

Fint at du stertet denne tråden, monica 84, så jeg ser at jeg ikke er alene som venter på spiren.

Og veldig bra og lese noen optimistiske innlegg. Nesten så jeg tror det kan gå for oss også etterhvert....

Skrevet

Uff, det er alt for mange av oss her inne syntes jeg.. Samtidig er det mange slitere som har vandret over til 1trim. de siste mnd. Og det er jeg så inderlig glad for!

Selv er jeg her enda jeg.. Mensen kom.. Veldig sent, også vil den ikke komme sånn ordentlig. Og det irriterer meg. Håper jeg slipper mange uker med mens nå.. usj..

Ellers er jeg oppgitt over og ikke høre fra gynekologen min! Syntes jeg burde høre no igjen snart. Håper på at jeg får en runde til med pergo og puregon!

Kjenner jeg er sliten! Kjenner jeg er lei... Jeg pratet med WhiteAngel på msn i kveld. Og som jeg fortalte henne; Jeg føler at jeg baare går og venter.. Jeg gleder meg hver kveld fordi en ny dag er over. Og da er jeg en dag nærmere og bli gravid. Men det er jeg hverken sunnt eller fornuftig. Livet er jo så kort, ganskje kjipt og føle du går og venter det bort!!!! Flere som føler det sånn???

Nærmer meg 3 år snart.. skummelt, ekkelt og lite hyggelig!

klem til alle dere som sliter.

Skrevet

Forstår hva du mener, monca84!!

Føler livet mitt står på hold, og alt jeg gjør er og vente..Alle planene jeg la for et par år siden, står på stedet hvil, for...har ikke blitt baby enda.

Som deg, så gleder jeg meg til å legge meg, så en ny dag skal komme, en dag nærmere eggløsning, en dag nærmere drømmen..

Har nå gått til innkjøp av ny bidronninggele og vitex, pluss litt ekstra til mannen. Prøve en runde til med naturens hjelp, før gyn. Ingenting hadde vært bedre, hadde vi klart oss med det...

Vet ikke hvordan en skal komme seg utav "ventemodus" jeg...Har vært der så lenge nå, at jeg husker jo ikke noe annet :-|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...