monson Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Hei, hei:) Heheh jeg vet ikke engang om jeg er gravid eller ikke. Men krysser fingrene.. Men hva slags navn har dere valgt eller tenkt på?? Syns navn er så gøy!
ikke i bruk Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Navn er kjempekjekt! Jeg har hatt noen navn fra jeg var tenåring, men begynner å bli litt lei dem, så er ikke sikkert jeg bruker dem alikevel. Aylah Marielle/Marina Christel Marie og Sander Mikael evt. Aidan Mikael Guttenavn er så vanskelig, og jeg må ærlig innrømme at det er få guttenavn jeg virkelig liker. De er liksom så kjedelige... Like kjedelig som gutteavdelingen på klesbutikken Så en av disse blir det nok uansett om jeg får gutt. Blir verre om jeg få flere enn 1 gutt med årene, hehe.. Nå tenker jeg å bruke Illyria om jeg får jente. Har også lyst å kalle opp etter min mor som døde for 3 år siden, men synes egentlig ikke noen av navnene hennes var såååå fine heller, og hvis jeg vil bruke Illyria så blir sammensetningen litt tung. Kanskje Aurora istedet? Men synes det er så poppis navn for tiden... Sølvi Illyria Sølvi Aurora Og ja, det er helt klart at mine barn skal ha dobbelnavn ;-) Hvilke navn har dere da?
monson Skrevet 25. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2010 Ja jeg vet, skikkelig vanskelig med guttenavn.. Nesten sånn at jeg håper jeg ikke får det:P hehe Jeg har bare: (er bare jeg som tenker på navn. Værtfal siden jeg ikke vet om jeg er gravid enda eller ikke.. heheh) Gutt: Timian Mikkel Theodor Liker: Sebastian og william men de har blitt så vanelige:S Jenter: Norah Olivia Elinora Augusta Thelma Maud Lovise Har egentlig flere også, men kommer ikke på de akkurat nå Heheh.. Ja jeg å har tenkt på Aurora fra jeg var liten av, men har jo blitt så vanelig, så det funker ikke lengere syns jeg. )
Des87 Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Min datter heter Elina Synes det er et veldig fint og rolig navn*
Ønskebaby08*12 Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Skulle jeg få en jente til, så må det nok bli ett utradisjonelt og uvanlig navn, siden dattera mi har et spesielt, men veldig fint syns jeg, så blir det litt rart med en tradisjonelt norsk navn. Har tenkt litt på Kayla, eller Kira, hvis det blir jente. Guttenavn er vanskelig, men muligens Zander.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå