Gå til innhold

Hvordan er formen deres nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig blitt enormt trøtt igjen. Har 30 dager til terminen.

Lurer på hvorfor trøttheten har kommet tilbake.

Noen som husker om formen forandret seg veldig rett før dere fødte forrige gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 34 og plages med bekkenløsning og halsbrann, samt masse kynnere som i blandt går over i vonde kynnere/rier på kveldstid. Attpåtil har kvalmen kommet tilbake og jeg er steintrøtt hele tiden. Jaggu godt det ikke er lenge igjen!

Skrevet

Åh, ta det imot med åpne armer!!! Skulle ønske jeg kunne bli trøtt igjen... Sov og lad opp til fødsel sier jeg bare ;)

Husker ikke helt formen forrige gang (5 år siden sist), men det høres ikke så veldig unormalt ut.

Jeg har 65 dager igjen nå og er gørrforkjøla, så formen er heller laber, men ellers er jeg i fin form bortsett fra lite søvn. Blir ikke trøtt!

Skrevet

Forresten så endret ikke formen seg før forrige fødsel, annet enn at jeg ble veldig løs i magen dagen før.

Skrevet

Den siste måneden har jeg og blitt skikkelig trøtt.. Trøttere for hver dag som går føler jeg..

Men ingen fødsel ennå da, så jeg tror ikke det har noe med den å gjøre:)

Skrevet

Oj, såpass ja.. Ble plutselig veeeldig øs maen på mandagen, og det var da trøttheten kom tilbake. Knaksje det skjer noe snart da. Fikk nr 1, 3 uker og 5 dager før og nr 2, 2uker før... Magemålet ligger på ca uke 39 og jeg har ikke gått opp så mye, totalt 10kg.

Skrevet

Har også blirr mer og mer trett de siste ukene.. Enkelte dager har jeg mye energi fortsatt, og får gjort en del ting. Men det blir flere og flere avslapnings-dager. Prøver å nyte det, og sove mest mulig. Viktig å være uthvilt når fødselen starter!

Skrevet

Utrolig trøtt jeg også. Jobber fullt, så tenker det er derfor. Godt å sove noen timer hver ettermiddag iallefall :)

Magen har vært løs og vært på do maange ganger. Kjennes ut som han på en måte vrir seg ned i bekkenet/fester seg? eller? Magen har sunket, men jeg er samtidig tung i pusten. Kjennes ut som bekkenet utvider seg. Kynnere kommer og går, men ikke noen vondter. Og så kjennes det ut som en kniv som vris rundt nedi der.

Har enda 29 dager igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...