Tjobing! Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Var til manuell terapeut med mini i forigårs. Kvelden igår var urolig, samme med natten. Har vært litt bedre en kort periode, men valgte å ta timen hos terapeuten likevel. Han sa mini var litt stram, og trykket på ett punkt. Men i natt og i hele dag har han trykket mer igjen, har plager med magen, mye luft, gulper mer, generelt sutrete og utilpass, sover dårlig :-/ Kan det være en sånn "det blir verre før det blir bedre"-greie?
Makkapakka Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Ja, i følge "vår" manuellterapaut, kan dette være tilfelle for noen babyer.
Tjobing! Skrevet 25. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2010 Takk for svar! Jeg klamrer meg til det og håper vi går lysere tider i møte :-)
Makkapakka Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Ja, du må holde motet oppe! Vår jente er dessverre ikke blitt noe særlig bedre. Hun kan ha gode dager men også veldig, veldig dårlige dager fortsatt. Men har også merket at hun er veeeeldig ille kvelden etter behandling. Hadde nakkebehandling idag, og håper det hjelper etterhvert i alle fall.
Tjobing! Skrevet 25. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2010 Hvor gammel er din jente? Jeg håper nemlig det går seg til rundt 3 mnd, vi nærmer oss 2 :-)
Makkapakka Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Min jente er 2 mnd, og jeg også håper ting roer seg ved 3 mnd....!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå