Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Venter en pakke, men lurer på hvor lang behandlingstid dem har. Også sto det at varene sendes fra sverige. Må jeg da betale toll og moms når beløpet er på over 200? Litt juks i såfall, for de tar ikke ordrer på under 200kr, og panduro.no er jo en norsk nettside, så jeg kunne aldri trodd det skulle sendes fra utlandet.
Gjest Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Det tar laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid. Jeg husker ikke helt hvor mye jeg bestilte for, er en stund siden sist, men tror ikke jeg betalte moms/toll.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Jeg har bestilt der for over 1000 kr. Betalte ikke noe ekstra moms / toll. Det eneste var at jeg ikke kunne hente pakken i min vanlige post i butikk, men fra en post i butikk for tolldeklarerte varer. Tok ca 1 uke fra bestilling til pakken var mottatt.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Har bestilt noen ganger derifra ja:) Husker ikke helt hvor lang tid det tok, men tror det var rundt 2 uker. Det er ikke toll nei. De har vel bare lageret i Sverige..
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Takk for svar folkens. Da er de vel bare generelt trege med forsendelsene. Jeg gir dem en uke til før jeg mailer og spør. Spennende butikk er det, men koster det ekstra gidder jeg ikke kjøpe derfra igjen. Håper det ikke gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå