Gå til innhold

noen som har prøvd Temperaturmåling ??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se hær ja..

trykket ut linken før eg fikk skrive noe..

Men er det noen som har prøvd dette?

Eg blei gravid i 2 pp sist svangerskap og tenkte eg skulle prøve dette igjen nå. Håper det fungerer like godt denne som sist :)

Skrevet

Jepp, har drevet med dette i 1-2 år. Funker ganske bra. I og med at jeg har hatt ustabile og litt lange sykluser etter pilleslutt så var det en grei måte å finne EL og blir kjent med syklusen sin. Kunne til og med se en endring da jeg ble gravid i temperaturen. Så anbefaler det på det sterkeste:) Lykke til!

Skrevet

Har prøvd det jeg også, men babycomp. Men fikk aldri helt oversikt siden jeg ble gravid med en gang, og så fikk SA. Men nå har jeg endelig fått registrert en syklus, så nå prøver jeg å få oversikt over når jeg skal ha EL. Det stemmer hvertfall bra med lave temperaturer fra TR til EL, så føler at jeg får ganske bra oversikt etterhvert.

Skrevet

Hvor tidlig så du fornandring i temperatur når du var gravid? :)

Skrevet

Hehe, forandring heter det visst =)

Skrevet

Temper med babycomp :) Har lært masse om min syklus og føler jeg har kontroll på den. Ser også klart om og når el har vært :) Minusen er jo at en ikke vet nøyaktig når el kommer for det får en først vite etter el er over..

Skrevet

Hei. Jeg gjorde dette i 5 sykluser sist før jeg ble gravid (vi brukte det som prevansjon de første 4 mnd før vi ble gravide i 5. syklus). Jeg syntes det fungerte veldig bra! Nå har jeg begynt å tempe igjen denne pp, men har også brukt el-tester.

Da jeg ble gravid sist gikk tempen helt ned 15 dpo, men så rett opp igjen 16 dpo, og det var da jeg lurte på om jeg kanskje var gravid likevel, og det var jeg ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...