Gå til innhold

To bankende hjerter!

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg har også fått beskjed at jeg er gravid med to :)

Vi har vært gjennom eggdonasjon og satt inn to blastocyster, så jeg er snart 8 uker på vei. Skal til tett oppfølging så allerede mandag har jeg ny UL. Jeg gleder meg til å se dem igjen.

Mine første, har slitt i mange år så dette blir utrolig spennende.

Og fint å følge med flere i samme situasjon :)

Gratulerer så mye!!! Er det ikke fantastisk!! :) Glemmer aldri da jeg fikk den beskjeden etter å aldri vært gravid og ble gravid etter 5,5 år og det 7 forsøket, og i tillegg av det var 2 stk :) Er 20 uker på vei nå.

Masse lykke til og kos deg med nyheten :)

Så gøy Loop, det er helt fantastisk at det klaffer med 2 stykker, som ligger i hver sin lille fosterpose :)

Skal på UL på mandag, kjenner at jeg grugleder meg men mest gleder meg. (har lest mye på forum om hva som kanskje, ikke bra hehe) De sier også at det er vanlig å gå i permisjon ganske tidlig, ja allerede rundt uke 20...Det er jo ikke lenge til.. Har dere hørt noe om det Jeg er 44 årså heller ikke ung, men håper jo at jeg holder ut i flere uker enn det :). Men det får vi jo ta som det kommer.

Hyggelig å treffe andre isamme situasjon her.

klem fra

Hvordan gikk det på ultralyden idag? Har vært hos jordmor selv idag og fikk høre hjertelyden. Blir faktisk sykemeldt om 2 uker, selv om jeg har en stillesittende jobb, men klager ikke :)

Råder deg til å ikke lese om alt, for man kan lett bli skremt. Hør på jordmor hva hun sier.

Ønsker deg alt lykke til! :)

Klem

Annonse

Gratulerer!!!

Virker som du har hatt den samme opplevelsen for noen uker siden, som jeg hadde nå i dag. Er det ikke rart å tenke på at det er to der inne denne gangen? Ser at du har kommet lenger enn meg, og da må jeg bare spørre: synes du magen vokser raskere nå enn tidligere svangerskap?

Hei!

Jeg har hørt at man gjerne blir sykmeldt fra uke 24 når man venter to. Jeg tok et studieår da jeg oppdaget at jeg skulle ha to, så styrer det med permisjon/sykemelding litt selv.

Jeg er 41. og venter to jenter, har termin 1.januar. Hvor i landet bor du? Jeg hører til på Vestlendet.

Hei igjen, det gikk greit på ultralyden og vi kunne tydelig se plommesekken og navlestrengen til de to. Ganske utrolig egentlig. Jeg sitter på jobb og skriver på PC, så er det så mye byggevirksomhet inne i magen :).

Du har kommet ganske langt Loop, har du hørt noe mht sykmelding.Ser dere skriver fra uke 24. Gynekolog nevnte det kunne være midt i svangerskapet. Høres tidlig ut, men man må jo ta alle forhåndsregler. Godt å ha et forum da ;)

Ja vi valgte eggdonasjon i St-petersburg. Før har vi hatt ett ed i Island. Har hatt mange og bra egg gjennom ivf prosess, men tydligvis ikke bra nok, så er glad vi tok denne beslutningen.

Hører gjerne om erfaringene til dere som har født også. Er det vanligst med keisersnitt?

Artig at det er et eget tvillingforum ;)

Hei alle sammen.

Så kjekt med mange tvillinggravide! Eg fekk også beskjed om sykemelding fra veke 22, men trur faktisk det er ulik praksis rundt i landet. Eg holder til i Bergensområdet.

Og ja, magen kom mykje tidlegare i dette svangerskapet. Ser no ut som eg gjorde i 4-5 mnd med nr. 1, og enda eg bare er snart 12 veker på vei. Det blir spennande å sjå kor stor magen blir. Er sjølv ganske liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...