Gå til innhold

Er usikker ifht hvor lenge det er til man kan se hjertet banke...

minha filha

Anbefalte innlegg

Min døtre har nettopp vært gjennom ED, den ene som donor, den andre som mottaker. Vi er alle i lettere sjokk :-) over positiv test. Det sier seg selv at her har det vært mange nederlag og vonde erkjennelser underveis. Mens vi venter på svar på HCG-test og flere opplysninger fra klinikken, har den vordende mormor blitt bedt om å spørre dere her inne om følgende:

Uttak/ befruktning var 6.aug og innsett av blastocyst fem dager senere, altså 11.aug. Er det noen av dere som vet om når 1. ultralyd bør finne sted? Litt vanskelig dette med at mor har kommet 2 uker lenger enn fosteret(?)

Takknemmelig om noen kunne hjulpet oss litt:-)

Fortsetter under...

Hei!

Er selv gravid med IVF,

første ultralyd er i mors uke 7, fosterets uke 5.

Da kan en se, og noen ganger høre at hjerte slår!

Vi både så og hørte! :-)

Mulig at dette kan ses tidligere, men jeg har hørt at uke 7 er det tidligste en får ul!

Lykke til!

Tusen takk for svar, Merete.

Det skulle vel bli allerede fra 10.sept. :-) Dette er nesten for spennende.

Håper at vi får en liten pause i alle bekymringene da, før nye kommer..

Selv har jeg ikke pustet ordentlig på flere måneder. Så fantastisk at dere både så og hørte! Lykke til videre:-)

Har ingen erfaring med dette, men måtte bare skrive at jeg ønsker dere alle samen masse masse lykke til:)) Og håper virkelig det går veien for dere denne gangen.....ble helt rørt av historien deres:))) Godt de har en engasjerende mor......

Klem fra meg:)

Hei, du, og gratulerer så mye til deg og datteren din! Da ordnet det seg, etter mye styr, leting etter gynekolog i ferien, venting, engstelse, medisinering, spenning etc...

Datteren din bør vente til hun er 7 uker på vei - da skal det være et bankende hjerte (eller to?) i magen :-)

Lykke til med resten!

Takk for det, Tirilgirl. Godt å få lykkeønskninger her inne, for foreløpig er dette en godt bevart hemmelighet. Tror at den lykkelige innehaver av til nå 3stk positive tester, på like mange dager, har fridag 7. sept og skal prøve å få time til UL da. Tror med god hjelp herfra at det blir 6+4.

Du har kommet deg velberget mye lenger, så vidt jeg ser, men har fått din dose og vel så det, av sorg og vonde tanker du også. Har lest mange av dine kloke innlegg. Du har mange i heia-gjengen. Nå har du en til!

Klem:-)

Annonse

Hei MK73

Hadde funnet ut at fridagen hun har når hun er 6+4 kunne passet, men det er kanskje litt i tidligste laget likevel? Å ja, det kan faktisk være to der inne :-) Ikke rart at det er dårlig med konsentrasjonen for tiden. Artig at du husker oss. Det har vært mye drama, innbefattet askesky i forb. med tur til Danmark, dagsturer til Oslo for scanninger, søstra som måtte ta prøver og sjekker i de landene hun har vært på konferanser i sommer... Hvis dette virkelig går bra nå, har det selvsagt vært verdt alt sammen.

Takk og lykke til videre du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...