monson Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Hei, Takk for at du stakk innom! Jeg har ikke noe utflod, men skikkelig følsome brystvorter, og puppene er litt vonde. Brystvortene mine har forresten vært store i en godstund nå. Og jeg har skikkelig mens murringer i magen,ryggen også går det litt nedover lårene. Men om jeg er gravid så burde jeg vel ha endel hvit utflod?? Jeg hadde forresten brun utflod, for noen dager siden. Og tenkte at mensen kom, men ingen mens har dukket opp.. Jeg setter stor pris på svar! Jeg har forresten skrevet dette innlegget tidligere, men fikk ikke noe svar, så har skiftet overskrift i håp om å få svar denne gangen!
Kiki27 Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Jeg lurer litt på det samme. Er det noen utflod tegn på at man er gravid vs. TR kommer snart? Håper også noen svarer
Gjest Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Ein må ikkje ha utflod for å vere gravid. Eg hadde det i allefall ikkje då eg gikk gravid, og ikkje fikk eg noken spørsmål om det då heller. Er vel ein av dei tinga somme har, mens andre ikkje har det.
monson Skrevet 25. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2010 Ja for tidligere har jeg hatt endel hvit utflod. Så er så merkelig at jeg ikke har noe nå, når jeg føler at jeg har så mye tegn på graviditet.. Kjenner det stikker i puppene mine nå
monson Skrevet 25. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2010 Huff assa, sitter her å tenker på barne navn hele tiden også vett.. Krysser fingrene!!)) hehe
Gjest Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Haha!!! Flott! Då er vi fleire!! Namn, strikkeoppskrifter, utstyr, gravidkle osv,osv....huff... Får håpe vi blir gravide denne pp begge to, så slipper vi å føle oss som raringar, hihi.
monson Skrevet 25. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2010 Hehhe helt enig! Men har ikke tort å se på baby klær ogsånt enda! MEN om jeg er gravid, så tar det ikke lange tiden, før jeg begynner å titte på ALT! hihih (ja fint det ikke er bare meg:P )
løveprinsen <3 Skrevet 25. august 2010 #8 Skrevet 25. august 2010 Hei! Når har du IKM da? Er du mange dager over ventet mens? Ang utflod: jeg har som regel en del av det, men når jeg var gravid var det nesten ingenting... Sikkert individuelt dette som en over her sier
12Januarspire Skrevet 25. august 2010 #9 Skrevet 25. august 2010 Dere trenger ikke føle dere som raringer, da må iallefall jeg ligge på toppen av den lista. Vi er 2 andre pp, ingenting enda. Men likevel jeg har handlet babytøy og bøker. Å bestemt meg for navn, 2 guttenavn å 2 jentenavn. Føler meg fjern av å til. Sitte her meg alt dette også er vi bare igang med å prøve. for harde livet, men likevel... :-P
monson Skrevet 25. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 25. august 2010 Ja, jeg håper det.. Nei desverre så er jeg ikke så flink til å følge med på syklusen min. Men de fleste har vel en syklus på 28 dager. Så om jeg har det så skal jeg ha mensen på søndagen. Så om jeg ikke har fått noe mens da. Så tar jeg en test på mandagen tenker jeg..
monson Skrevet 25. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 25. august 2010 Hehehe:P Ja men det blir jo uansett!) (Men jeg bare HATER å vente!! ) Hva slags navn har dere funnet ut da? Er så gøy med navn syns jeg:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå