Gå til innhold

Hvordan få vekk sterk urinlukt fra toalettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vasker over doen 3-4ganger i uken, av med brettet, tar det i dusjen, og godt med toalettsåpe oppi klosettet. Har sånn "go'lukt" som renner ut når man skyller ned. Men uansett så er det så himla sterk urin lukt av det. Kjøpte leiligheten i oktober, så har vært så lenge jeg har bodd her. Badet ble pusset opp for 4år siden, så toalettet er ikke så gammelt heller. Føler det er skikkelig ekkelt, jeg har vel en smule støv på hjernen, så er aldri rotete, grisete eller støvete her hjemme. Men urinlukt fra toalettet?

- Skylder så klart alltid ned etter oss også da:p

Skrevet

Sikker på at det ikke lekker fra toalettet da og at lukten kommer fra gulvet?

Hvis ikke så er det vel bare å kjøpoe nytt toalettsete?

Skrevet

Må vaske utsida av doen også. Så vil jeg anta at du har en mann som skvetter, eller kanskje en liten gutt? Svært ugunstig kombinasjon med varmekabler.

Har du bleieboss eller andre boss inne på doen? Da må du få det ut, stinkende bleieboss, ikke bare bæsj, men også tiss, er ikke noe særlig. Samme om det er skittentøyskurv med barn som er på trening bør ikke ligge så veldig lenge.

Klorin og salmiakk er gode rengjøringsmiddel, men de skal ALDRI brukes samtidig, giftig gass.

Skrevet

Mann har jeg ikke, hehe.

Har en liten jente, som ikke bruker bleie. Men hun må fortsatt hjelps på do, så vet at hun ikke skvetter.

Ingen boss på do.

Hvis toalettet hadde lekket, så ville jeg vel sett det?

Som sagt, jeg er glad i å vaske, så det er rent på utsiden også- Varmekabler har jeg da:)

Og toalettsete kjøpte jeg nytt da jeg flyttet inn.

Kommer egentlig ikke på noen åpentlyse grunner til at det lukter?

Men lukter det gjør det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...