Jentemars10 Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Når er det "best" å reise fra babyen sin? Jeg er nødt (personlige årsaker) til å reise til en annen by og være borte en natt. Jeg kommer da til å reise en morgen og komme hjem om ettermiddagen/kvelden dagen etter. Jeg er nødt til å gjøre det før jul og nå er jenta mi 5 mnd. Hun skal være hjemme med pappen i mens. Hun er allerde veldig mammadalt, så jeg gruer meg fælt. Først trodde jeg at det var best når hun var større, kanskje rundt 9 mnd, men tenker at hun har jo sannsynligvis utviklet seprasjonsangst da. Tanker? Andre som har reist fra babyen sin?
Gjest Kira06 Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Jeg personlig tenker det er best å gjøre det så fort som mulig. Ikke med tanke på barnet ditt, men med tanke på deg selv. Så slipper du å gå rundt og grue deg til det lenge. Jeg er helt sikker på at pappaen klarer dette kjempe bra, og tror ikke jenta di kommer til å ta noe som helst skade av det. Så ikke være bekymret over det!
Tremo Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Reiste på langweekend til London uten eldstejenta da hun var 5,5 mnd. Det ble skikkelig stress for meg i forhold til at jeg fullammet, og derfor måtte pumpe meg hele tiden, så det har jeg ikke gjort igjen. Men, jentungen hadde det fint sammen med pappaen og mm på flaske, hun. Så siden du må reise, så bare reis. Ikke noe å dvele med. Kommer til å gå helt fint med jenta di, også slipper du å tenke mer på det;)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Jeg reiste fra babyen min så lenge da hun var 6 uker. Hun var hjemme hos sin kjære pappa med flaska. Gikk kjempefint for alle parter. Selvsagt savnet jeg henne mye, og det var kjempedeilig å komme hjem, men sitter ikke her 10 mnd etterpå og ser tilbake på det som noe forferdelig. Og jenta vår er bare en superblid, glad og fornøyd jente den dag i dag. Du må egentlig kjenne på det selv hva du føler er riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå