Gå til innhold

Dette her er skikkelig spennende!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår kveld hadde jeg 2 dråper blod på dag 24, idag har det vært litt sånn på og av, men sinnsykt lite... såvidt det er noe på truseinnlegget! Aldri hatt verken tidlig mens eller festeblødning før, men følt meg gravid hele siste uken! Ikm lørdag! Skal til legen på fredag morgen av andre grunner... Gjett om hun skal få teste meg om ikke TR kommer!

Nå blør jeg ingenting! Så, 10 dråper, kan vel verken kalles tidlig mens eller abort??

Håpe Håpe!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende!!!

Jeg tenker iallefall at når ting er annerledes enn det det pleier å være så er det tegn på graviditet :) Så jeg krysser fingrene for deg.

Syns "symptomene" mine kommer og går. Har liksom ikke så hovne pupper lenger som jeg hadde i går. Helt sikker bare mentalt oppspinn, men har iallefall roet forventningene.

Gleder/gruer meg til fredag!

Skrevet

Hei jerseygirl:)

Jeg har det akkurat som deg.

I går kom det litt blod i et truseinnlegg 1 gang. På dag 23. Har IKM søndag tror jeg.

Må oppdatere hvordan det går hos legen på fredag da:)

Lykke til!

Skrevet

er jo de som får en liten blødning rundt da mensen skulle ha kommet i starten av en graviditet. Kan det være det tru?

Skrevet

Ååå ja dette er så spennende!!! Og når ting er anderledes kan jo det tyde på at det er ting på gang. Hååååper!!!

Mine symptomer er veldig opp og ned. Er ikke øm i puppene lenger, men har vondt i korsryggen og kvalme.. Tester hver dag nå, i håp om at 2 streker snart lyser mot meg.

=)))

Skrevet

Hei alle sammen!

Ja, dette er iallefall utenom det vanlige for meg! Kjempespennende!!!

Skal holde dere oppdatert!!

Kiki: Mine pupper er heller ikke hovne lenger! og symptomene kommer og går. Det skal de jo?? Man føler seg jo ikke gravid hvert eneste minutt gjennom et svangerskap! Må ikke glemme det :-) 2 dager igjen!!

Løveprinsen: Så spennende at vi er to! Har aldri opplevd dette før.. startet med et par dråper i trusen kl 2300 igår, og kom litt nå og da frem til ca 1400 idag... etterpå har det ikke vært noe! Tvi tvi til deg også!

Emma: tror en sånn menslignende blødning er festeblødning, men neimen om jeg vet :-)

Petrine: Så koselig å høre fra deg, har ikke sett deg her på et par dager??! Jeg har også vært småuggen innimellom, men det går fort over igjen... nå nærmer det seg IKM!! Blir spennende å se hvordan det går for deg! Krysser fingrene!

Skrevet

Har bare så vidt vært innom :)) Det er det som er greit med ukedagene, da har man ikke så god tid hehehe. Huff ja det er så spennende at jeg har lyst å teste HELE tiden hehehe. Ja det nærmer seg nå!!!

Superspennende å følge med deg også da :) Måtte vi bare få superglade nyheter!! =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...