2blå1rosa1ønske Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Begynner å bli lei av å vente på mensen nå. Fikk tilbake mensen i juni, men det er nå over 8 uker siden, og virker ikke som om den kommer tilbake med det første. Har så lyst på en ny spire, og er så frustrerende når kroppen ikke er seg selv. Ammer fortsatt en gang hver kveld, men da jeg fikk mensen forrige gang, ammet jeg fortsatt både morgen, kveld og natt + +. Tok en test for halvannen uke siden, den var selvfølgelig negativ. Flere som venter på at kroppen skal normalisere seg etter forrige graviditet? Eller noen som har hatt det slik, og kan fortelle sin erfaring? Vet jo at det bare er å vente, og at jeg skal være glad og lykkelig for knøttet. Men er sååå babysyk....gav mersmak...
Irene Adler Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Kjenner meg veldig igjen i din beskrivelse. Venter på at mensen skal stabilisere seg. Har hatt en slags mens som varte 2,5 dager, spottet ett par ganger. Er ikke gravid, venter på syklusstabilitet så det går an å time EL og prøve litt mer systematisk. Ammer morgen, ettermiddag og kveld, litt oftere i helga. Knøtt er snart 10 mnd.
Ønskebaby08*12 Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Jeg ble gravid i januar i 2008 (så siste mens før det var i desember 2007), fødte i oktober, og ammet henne til hun var nesten 1,5 år. Jeg fikk første mens etter fødsel/amming i mars i år. Neste mens kom i mai, og så måtte jeg vente til 31 juli... så det kan gå en stund før kroppen normaliserer seg igjen. Jeg vil vel si at kroppen min ikke har normalisert seg ennå, for jeg aner jo ikke når neste mens dukker opp. Nå har jeg hatt en rar utflod/ bitteliten blødning (kan knapt kalles det)som varte en ukes tid, men den dukket opp 2,5 uke etter forrige mens, og det er jo heller ikke normalt for å være meg. Kjenner igjen følelsen av å vente, og være litt frustrert, for jeg vil jo så gjerne bli gravid igjen. Jeg har også tenkt at jeg må være glad og takknemlig for den jeg har. og ikke henge meg så mye opp i den jeg venter på. Men, jeg har så lyst til å gi henne en liten bror eller søster, og jeg ønsker ikke at alderforskjellen skal bli så stor at de ikke vil ha like mye glede av hverandre.
2blå1rosa1ønske Skrevet 26. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2010 Ja, jeg har inntrykk av at det gjerne er vanlig at det tar tid før kroppen går inn i noe som ligner en syklus. Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å vente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå