Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har brukt dr. browns flasker frem til nå (straks 3 mnd), men har lyst til å bytte til noen andre flasker som er lettere å rengjøre. Kjøpte nettopp inn to avent flasker, så jeg prøvde de nå, men lillemann klarte ikke helt å få tak på de flaskesmokkene til avent virket det som. Drev bare å tullet, så jeg byttet til dr. browns sine og da sugde han som bare det igjen.

Noen med samme erfaring? Bør jeg gi det litt tid? Noen andre flasker som kan anbefales og ligner på smokken til dr. browns? Hvordan er Mam flaskesmokkene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bare brukt Avent siden fødselen, så har ingen direkte erfaring selv. Men ut i fra hva jeg har lest her inne så tror jeg du kan bruke Brown smokkene på aventflaskene. Og da har du jo i såfall løst problemet:-). Du kan jo teste det ut, evt om noen andre her som har erfaring med det?

Skrevet

hehe har samme stresset selv snuppa er 7mnd nå å nekter å drikke av andre flasker enn dr.brown :D men det begynner å gå seg til har starta med å gi et måltid minst i døgnet med avent... satser på at hun snart klekker koden

Skrevet

Medela har samme smukker:)) Kan det hjelpe? flaskene der er fine!

Skrevet

Ja, har tenkt på de, men har ikke de bare to strl på smokkene? Small og medium? Tenkte jeg ville ha noen flasker som hadde litt flere alternativer siden han bare er flaskebarn, smokk fra 6 mnd og oppover, vellingsmokk osv.

Skrevet

Bambino sine tuter ligner. De selges på de fleste matbutikker.

Nille hadde fått inn tåteflasker fra Fisher Price, de ligner også.

Skrevet

Jenta mi (3mnd) likte heller ikke smokkene på avent flaskene, men vi er kjempe fornøyd med Mam. Hun får godt tak på de og siden de er litt flate og mykere enn avent så får hun lukket munnen rdentlig rundt smokken. Anbefales :)

Skrevet

Ja, skal prøve mam flaskene:) Har lest at man kan bruke mam smokkene på avent flaskene? Noen som vet dette? Da kan jeg jo bare kjøpe et par smokker og teste på de avent flaskene jeg allerede har..

Skrevet

Ja, jeg bruker MAM smokkene på aventflaskene. Det er kjekt, for da trenger du ikke kjøpe nye flasker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...