to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 3 som har spådd septemberspire på meg:) Ble også spådd for 3,5 år siden, at det skulle komme en jente om 4-5 år, så den kan også tas med. (Hun spådde også rett angående min forrige, traff både kjønn og når jeg ble gravid) Ellers ble jeg spådd på telefon: barn innen ett år, hun fikk opp tallet 20, som hun mente kunne være termindato, eller dagen for fødsel. Blir jeg gravid i september, blir termindato 20.juni 2011. Horoskopet mitt for høsten i norsk ukeblad, sier mulighet for familieforøkelse i september. SÅ NÅ ER JEG KJEMPE SPENT! Krysser fingrene Vet at det ikke blir noe denne måneden, siden jeg har EL nå, og mannen min er i nordsjøen til neste onsdag
ikke i bruk Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Jeg ble spådd spire i september, men det var av ei som ville teste ut evnene sine på anonym forumet så vet ikke hvor høytidelig jeg skal ta det. Ble også spådd at jeg skulle bli gravid med en gutt i januar på spå forumet. Håper på september jeg da ;-) (Eller aller helst august, hehe) Lykke til i september da ;-)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Jeg har blitt spådd tre ganger de siste månedene... Førstegangen ble jeg spådd at oktober var en god måned for oss. Andre gang juli, september eller november. Nå siste gang ble jeg spådd gravid innen et år, mest sannsynlig innen 5-6 måneder. Så blir spennende dette å ser om noe av det kan stemme. Har prøvd i en evighet føler jeg, 10 pp...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 25. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2010 Håper det er din tur snart da:-)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 25. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2010 Man vet jo aldri, holder en knapp på at hun har evnene i behold da. Lykke til:-)
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 1 har spådd september på meg òg MEN Det var 4-5 som spådde august på meg, og eg hadde eit kjempehåp då, noko som ikkje stemte... Hehe, skal jo soklart ikkje tru at alt vil klaffe, men får likavel eit lite håp Håpar jo soklart det klaffar for deg no i september ! No er det somme som har sett desember på meg, og eit par har sett februar, so no gjenstår det å sjå om det snart blir spire, noko som er veldig etterlengta Lykke til!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 26. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2010 Takk:-) Synd at det ikke stemte med august på deg. Håper du får bedre lykke i september
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå