Gjest Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Da var det kjemisk graviditet, mensen en uke forsinka og etter en positiv graviditetstest.. Legen sa det var kjemisk graviditet og jeg må bare prøve på nytt igjen.. Så har mensen nå og vet ikke om jeg tør / har krefter til å hvie meg på ny prøverunde neste måned?!
*Minnie Mus* Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Hvorfor ikke egentlig? Er vel bare å hive seg i det. Kan jo ikke la en negativ hendelse hundre deg i å nå målet. Vet det er en påkjenning å få høre sånt, men kanskje spiren sitter allerede neste periode:-)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Jeg har flere kjemiske graviditeter bak meg og har mistet litt troen når TR kommer hver gang, men ønsket er så stort for oss at vi har ikke tenkt å gi opp med det første selv om det har vært ganske tøfft til tider Jeg vet det er tungt når det ikke blir spire allikevel, men jeg pleier å tenke sånn at det mest sannsynlig er en mening med at det ikke blir barn ut av spiren og at en gang sitter den i alle månedene den skal )
Ane +G 02+ ønsker spire 2010 Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Jeg har også flere kjemiske graviditeter bak meg. Det er like skuffende hver gang. Når man først har fått symtomer og positiv test er det utrolig frustrende når mensen kommer et par dager senere. Men jeg har lest alt jeg kommet over av informasjon om dette på nettet. Dette er så vanlig at det faktisk skjer med ca 50 % av de befruktete eggene, fordi de ikke var levedyktige i utgangspunktet. De fleste oppdager ikke dette og tolker det som en forsinket mens. Vi får trøste oss med at dette er naturens måte og fjerne det som ikke er levedyktig , og da er det jo bedre at det skjer så tidlig... Vi får prøve igjen jenter ! Stå på ! En eller annen gang må jo spiren sitte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå