Gå til innhold

Flere som tenker at dette er det siste svagerskapet ?

Anbefalte innlegg

Ikke for at jeg vil klage eller noe. Men dette er det verste svagerskapet jeg noen gang har hatt. Jeg har 2 jenter fra før, selv med hu første jeg spydde vær dag med i 5 måneder. Så er dette det verste jeg har vært borti. selv er jeg nå 10+ 5. Kvalm hele tiden og konstant trøtt og slapp, halsebrann. Nei dette er nok mitt aller siste svagerskap. Skal virkelig ikke klage på fødselene de har vært perfekte og raske :) Men lurer på om det er flere som føler det samme eller som ikke har planer om fler nå. Som tenker nok er nok.

Fortsetter under...

Jepp det har jeg tenkt også. Er 30 år og venter nr 3. Har en gutt og ei jente fra før. Begge svangerskapene var jeg plaget med mye kvalme og oppkast. Var værst da jeg ventet gutten min. Dette svangerskapet har hitill vært preget av kvalme og oppkast samt ekstrem utmattelse. Kan ikke huske at jeg hadde så lite energi i de forrige svangerskapene. Alle gode ting er tre;) og da tenker jeg at det er nok;)))

Jepp, jeg..

Hadde et veldig tunkt svangerskap og fødsel med datteren min, og svangerskapet jeg er i nå er veldig tunkt så langt..

Jeg er fortsatt sammen med pappan til dateren min og skal ha neste i mars.

Jeg er da 24 år når neste er født og har da en datter på 4 og en baby.. :) Er nok synes jeg.. :)

Dette blir den siste for oss =0), Jeg vil ikke ha fler unger enn jeg har tid, penger og rom til =0). Vi eeeeelsker reise og vil gi ungene en god utdannelse og hjelpe de med en god start på livet så da syntes jeg det holder med 3. Kunne vært surugatmor graviditene er fine =0)

Annonse

Ja, venter nr 2, men dette blir den siste her og. Er rundt 8-10 uker nå, og kjenner allerede smerter i ryggen ved å stå og sitte over lengere tid. Kvalm, uggen, dårlig matlyst etc denne gangen. Et gen gjør at jeg må gå på medisiner hele svangerskapet, og det blir mye oppfølging av lege, ssykehus, spesialister osv. Syns alt var tøft sist, og sa at det ikke blir flere, men mannen ønsker en til, og enebarn syns jeg blir litt stuslig, så to er ok.

Man skal jo følge dem opp i mange år framover og, så to holder =)

Ja, dette blir nok vår siste.

Jeg er "bare" 24 år og venter nr 2. Men kroppen min takler ikke svskap noe bra, har egentlig fått beskjed om at jeg ikke bør få fler barn:O

Får kraftig bekkenløsning og muskel og ledd smertene mine blir mye værre, også etter fødsel.

Har jo litt lyst på 3....men nei....må bare godta at dette blir sistemann;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...